بازیگری که انگیزه زندگی خود را از دست داده است
همسر حمید مهرآرا با بیان شدت یافتن افسردگی همسرش گفت: «حمید اوضاع خوبی ندارد. هر دو پایش را از ناحیه زیر زانو به پائین از دست داده است.
 حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در سریال «آرایشگاه زیبا» و در قامت یکی از رفقای نزدیک «اسد خمارلو» شناخته می شد، مدتی بود که از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد. مهرآرا که چند سالی است علاوه بر دیابت از بیماری افسردگی هم رنج می برد، به ناچار چند ماه پیش هر دو پایش را به دلیل شدت یافتن بیماری دیابت اش از دست داد. به گزارش شبکه ایران «آریا» با همسر این بازیگر گفت و گویی داشته است که می خوانید:

همسر حمید مهرآرا با بیان شدت یافتن افسردگی همسرش گفت: «حمید اوضاع خوبی ندارد. هر دو پایش را از ناحیه زیر زانو به پائین از دست داده است. اصلا به زندگی امیدوار نیست و این خیلی رنج آور است. حمید انگیزه ای که بخواهد زندگی کند را هم از دست داده است. همکاری نمی کند و داروهایش را نمی خورد. به تازگی هم لب به غذا نمی زند.»

همسر این بازیگر در خصوص عیادت هنرمندان از همسرش گفت: «عده ای از بازیگران لطف کرده اند و از حمید عیادت کرده اند. آقای فرجی مدیریت شبکه دو سیما و آقای فتحی هم خیلی لطف داشتند. من از همه دوستان تشکر می کنم. مشکل من حمید است که انگیزه برای بهبودی و امید به زندگی را دست داده است. من همه تلاشم را کرده ام اما متاسفانه جواب نگرفته ام.»

حمید مهرآرا که هم اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.//


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
سوتی جدید تلویزیون در برنامه «شوک» شبکه سه!
حاشیه‌های جالب تماشاگران در کنسرت مجید خراطها + تصاویر
سریال پایتخت 3 در آکادمی فوتبال؛ کفاشیان و تیموریان هم بازیگر شدند!
مهناز افشار در آیین سوارکاری هنرمندان ایران
عکس جالب «رضا شفیعی جم» در تله فیلم نوروزی شبکه 5