آیشواریا و محمدرضا گلزار با هم در یک فیلم!
تهیه كننده فیلم «سلام بمبئی» میگوید: بعد از دریافت پروانه ساخت با آیشواریا رأی و محمدرضا گلزار قرارداد امضا میكنیم.
حسن دادخواه تهیه کننده فیلم ایرانی "سلام بمبئی" گفت: با محمدرضا گلزار و آیشواریا رأی قرارداد شفاهی برای بازی در فیلم «سلام بمبئی» بسته شده و قرارداد كتبی موكول به زمان اخذ مجوز ساخت شده است. قرار بود هفته گذشته مجوز ساخت فیلم را بگیریم كه نشد و موكول به هفته های آینده گردید.

به محض اخذ مجوز سفری به هند میكنیم و در آنجا قرار است با آمیتا باچان هم جلسه ای در این خصوص داشته باشیم.
حسن دادخواه، همچنین درباره آخرین وضعیت فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمیدانند» به مهر گفت: پروانه نمایش این فیلم از سوی سازمان سینمایی صادر شده و تصمیم ما بر این است که در اولین فرصت فیلم را اکران کنیم. با برنامه ریزیهای که انجام گرفته قرار است در صورت آماده بودن سرگروههای سینمایی این فیلم را هم زمان با عید فطر در سینماها اکران کنیم اما با توجه به فیلمهایی که متقاضی اکران در این مقطع زمانی هستند، شاید این اتفاق نیفتد و فیلم در اکران دوم عید فطر روی پرده برود.


او ادامه اداد: همه چیز بستگی به وضعیت اکران در عید فطر دارد. با گروههای سینمایی مختلفی در حال مذاکره هستم ولی هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. به زودی میخواهم فیلمی را به کارگردانی مهدی مظلومی با عنوان «ماموریت تهران» شروع کنم. مهدی مظلومی از کارگردانان شناخته شده در حوزه تلویزیون است و «ماموریت تهران» نخستین فیلم سینمایی او خواهد بود.
«آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» تازه ترین فیلم قربان محمدپور است که تهیه کنندگی آن برعهده حسن دادخواه است. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی و... به ایفای نقش می پردازند.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: salamcinema.ir


  مطالب پیشنهادی:
جشنواره کن 2014:تصاویر لیلا حاتمی بروی فرش قرمز اکران فیلم برنده نخل طلای«خواب زمستانی»
ماجرای افسردگی بازیگر خرم سلطان!!!
واکنش باران کوثری به خبر فیلتر احتمالی اینستاگرام+تصویر
این هنرمند اجازه رفتن به خانه اش را ندارد!!!
سگی به نام هاگن بر روی فرش قرمز جشنواره کن 2014+ تصاویر