نیکی کریمی به تاریخ«چهارشنبه 19 آبان»
فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 آبان» به كارگردانی وحید جلیلوند جلوی دوربین رفت.
 این پروژه كه تهیه كنندگی آن را محمد حسین لطیفی برعهده دارد چندی قبل در تهران كلید خورده و فیلمبرداری آن، این روزها در سكوت خبری ادامه دارد. نیكی كریمی، امیر آقایی و بزرو ارجمند از جمله بازیگران شناخته شده «چهارشنبه 19 آبان» هستند.

فیلمی سه اپیزودی با محوریت زنان كه ظاهرا اپیزودهای فیلم ارتباط هایی با یكدیگر دارند.مرتضی پورصمدی این فیلم را فیلمبرداری می كند و قرار است اولین نمایش آن در جشنواره سی و سوم فجر باشد. فیلمنامه این فیلم را علی زرنگار، وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته شده اند كه اولین تجربه كارگردانی او در سینما به حساب می آید. جلیلوند كه از گویندگان شناخته شده رادیوست اولین بار با حضور در «زمهریر» بازی در سینما را تجربه كرد. «نردبامی بر آسمان» و «یادآوری» دیگر تجربه های بازیگری جلیلوند در تلویزیون است. گفته می شود او بخش هایی از فصل اول سریال «قلب یخی» را هم كارگردانی كرده است.


«چهارشنبه 19 آبان» داستان یک آگهی غیرمتعارف در بخش نیازمندیهای روزنامه همشهری است كه جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان میکشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...
دیگر عوامل این پروژه عباتند از: چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان:حسن لبافی، مدیر تدارکات:حمید پرهیز، عکاس: مهدیه لطیفی، مجری طرح: علی جلیلوند. پروانه ساخت این فیلم چندی قبل از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است. تمام صحنه های فیلم در تهران فیلمبرداری می شود.
 


گرد آوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir


  مطالب پیشنهادی:
اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز+ تصاویر
روناک یونسی، همسر یک سوپر مدل ایرانی+ تصاویر
چینی شدن «آنا نعمتی»+ تصاویر
اعترافات آنانعمتی و زندگی خصوصی اش
خاطرات مسعود کیمیایی و محرم شدنش با فروغ فرخزاد!!!