ماجرای پروژه یک میلیاردی مهران مدیری
مهران مدیری و محسن تنابنده بازیگران اصلی فیلم جدید بهروز افخمی شدند.
بهروز افخمی در این‌باره توضیح داد: قرار است از ابتدای ماه آینده فیلمبرداری یک فیلم کمدی را شروع کنم که مهران مدیری و محسن تنابنده بازیگران اصلی آن هستند.

او گفت: اسم این فیلم هنوز قطعی نیست اما داستان فیلم کمدی است و فیلمنامه اولیه آن توسط احمد رفیع‌زاده نوشته شده و توسط خشایار الوند در حال بازنویسی نهایی است.

افخمی با اشاره به اینکه پیش‌تولید این فیلم آغاز شده است‌، درباره حال و هوای این فیلم و تفاوتش نسبت به فیلم «سن پترزبورگ» که محسن تنابنده در آن حضور داشت، گفت: به نظرم فیلم متفاوت‌تر و شاید نسبت به «سن‌پترزبورگ» کارتونی‌تر باشد.

کارگردان فیلم «آذر‌، شهدخت‌، پرویز و دیگران» همچنین درباره زمان نمایش این فیلم و اینکه آیا برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد‌، گفت: این فیلم قطعا زودتر از جشنواره فجر به پایان می‌رسد و شاید پیش از آن به نمایش گذاشته شود، چرا که قصد دارم در پاییز فیلم دیگری بسازم و به همین شرط که پیش از پاییز کار تمام شود‌، این پروژه را قبول کردم.

افخمی در پایان درباره شایعاتی که نسبت به دستمزد بیش از یک میلیاردی مهران مدیری و نیز دستمزد 500 میلیونی خودش برای حضور در این پروژه مطرح شده است‌، گفت: این حرف‌ها درست نیست چون من خودم به خاطر محسن تنابنده به این پروژه آمدم.

به گزارش ایسنا،‌ این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور ساخته می‌شود که پیش از این فیلم‌های «شرط اول» و «آینه شمعدون» را تهیه‌ کرده است.



گرد آوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


  مطالب پیشنهادی:
«زندگی سفید» امین حیایی!!!
معرفی کتاب های مورد علاقه ی هالیوودی ها+ تصاویر
الناز شاکر دوست در یک انیمیشن+ تصاویر
نگار جواهریان و رامبد جوان در «پریدن از ارتفاع»+ تصاویر
هدیه تهرانی به روز مبادا رسید+ تصویر