شکایت آنا نعمتی از یک مجله خانوادگی
آنا نعمتی:تیتر بسیار زشتی از زندگی خصوصی من زدند!!!
آنا نعمتی، بازیگر سینما گفت: در حال تنظیم یادداشت و شکایتی از این نشریه هستم و انتظار دارم قوانین ما به گونه ای باشد که اجازه سوء استفاده نشریات از حریم خصوصی و زندگی شخصی و همچنین دروغ پردازی را ندهد و با آن مقابله کند.

آنا نعمتی این روزها از دست مجله ای که مصاحبه او را در مورد زندگی شخصی اش چاپ کرده بود شاکی است.او که به چرایی افشای حرف های خصوصی برای خبرنگار این مجله اشاره ای نکرده به ذکر این موضوع بسنده کرده که تاکید کرده بودم این حرف ها چاپ نشود.

این بازیگر سینما در ادامه گفت: من خیلی اهل مصاحبه نیستم، اخیرا اما با یکی از مجلاتی که گمان می کردم خانوادگی است مصاحبه کردم و با توجه به آنکه هیچ اشاره ای به زندگی شخصی و خانوادگی خود نکرده و تاکید کردم که نمیخواهم در این مصاحبه اشاره ای به آن شود اما مصاحبه من با تیتری بسیار زشت و زرد بر روی جلد مجله منتشر شد؛ اقدامی که تنها برای بالا بردن تیراژ و مخاطب صورت گرفت و مسئولان این روزنامه دست به دروغگویی زده و با زندگی و احساست شخصی من بازی کردند.

آنا نعمتی گفت: بارها هم با خبرنگار و مسئولان این نشریه تماس گرفتم ولی هیچ یک پاسخگو نبودند، در حال تنظیم یادداشت و شکایتی از این نشریه هستم و انتظار دارم قوانین ما به گونه ای باشد که اجازه سوء استفاده نشریات از حریم خصوصی و زندگی شخصی و همچنین دروغ پردازی را ندهد و با آن مقابله کند.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:namehnews.ir



  مطالب پیشنهادی:
خواننده پاپ:کاش هنر هم اندازه فوتبال مهم بود!
آنا نعمتی بر فرش قرمز جشنواره مسکو+تصاویر
آیشواریا،اسپیلبرگ،جیم جارموش و نیکول کیدمن در آنونس«ردکاپت»+فیلم
پیشنهادات هنرمندان برای تابستان+تصاویر
رضا عطاران و کلاشینکفش