انصراف مهناز افشار و فرخ نژاد از بازی در فیلم!!!
انصراف فرخ‌نژاد و مهناز افشار از بازی در یک فیلم سینمایی....
دو بازیگر فیلم سینمایی «مردی که مادرم عاشقش بود» به کارگردانی دکتر علی رفیعی از بازی در این کار انصراف دادند.

رفیعی پیش از این دو فیلم سینمایی «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «آقا یوسف» را کارگردانی کرده بود و برای ساخت سومین فیلمش چندی است که مرحله پیش‌تولید را آغاز کرده، اما آغاز فیلمبرداری طولانی شده است.

حمید فرخ‌نژاد اعلام کرد که به دلیل همین طولانی شدن مدت زمان پیش‌تولید از بازی در فیلم دکتر رفیعی انصراف داده است. گویا پیش از این مهناز افشار هم از بازی در این فیلم انصراف داده بود.

فرخ‌نژاد در مورد این انصراف گفت: «به خاطر طولانی شدن پیش‌تولید و تداخل با برنامه‌های دیگر، از بازی در این فیلم انصراف دادم.»

او که اخیرا به عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه منطقه آزاد اروند و همچنین مشاور هنری مدیرعامل صندوق اعتباری هنر حکم گرفته است‌، درباره این حکم، گفت: «به خاطر اینکه مدیران این بخش‌ها تخصص‌های اقتصادی دارند برای ارتباط با اهالی هنر نیاز به مشاور دارند تا مسائل همکاران هنرمند بهتر منتقل شود و در واقع واسطی بین آنها و هنرمندان باشد.»

او افزود: «در منطقه آزاد اروند هم قرار است به راه‌اندازی فعالیت‌های هنری در منطقه که سال‌ها است مردم از آن محروم هستند،‌ کمک کنیم. فعلا بحث احداث سینما‌، احیای جشنواره اروند آبادان با کمک مسئولین و در مجموع فعال سازی فعالیت‌های هنری مطرح است.»

فعلا وضعیت تولید سومین فیلم سینمایی دکتر رفیعی مشخص نیست.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



 مطالب پیشنهادی:
به روایت یک عکس؛بیوه همفری بوگارت+تصویر
حدیث فولادوند: شباهت زیادی به «فوزیه» دارم+تصویر
شبی همسرم از من خواست با زن دیگری بیرون بروم!
الماس «دریای نور» و تاج فرح پهلوی کجاست؟+تصاویر گنجینه
سریالی که آبروی صدا و سیما را برد!