سعید آقاخانی: بخاطر اتفاقاتی شخصی دل و دماغ شوخی ندارم!
سعید آقاخانی بازیگری که سالها پیش از این و با ایفای نقش “سعید” در مجموعه “ساعت خوش” مورد توجه مخاطبان قرار گرفت این روزها درام “خداحافظی طولانی” را روی پرده دارد.

زیاد حوصله شوخی كردن ندارم

“خداحافظی طولانی” کمترین ربطی به فضای شوخ و شنگ “ساعت خوش” و دیگر کارهای آقاخانی ندارد و همین است که می تواند کمی برای مخاطب کنجکاوی برانگیز باشد.

دیگر روحیه “ساعت خوش” را ندارم

آقاخانی در تازه ترین گفتگوی خویش درباره بی علاقگیش به کمدی در ماه های اخیر سخن گفته است. آقاخانی در توصیف فضای حاکم بر “ساعت خوش”  می گوید: دلم برای آن فضا تنگ می‌شود ولی راستش را بخواهید الان احساس می‌كنم كه دیگر روحیه‌اش را ندارم. الان هم دوست دارم كار كمدی انجام بدهم اما نه به آن سبك و سیاق چون دیگر در حال و فضایش نیستم. انگار اتفاق‌هایی در وجودم افتاده كه اگر بخواهم برگردم آن كارها را انجام دهم یا حتی جلوتر از آن كارهای شبیه به آن را انجام دهم، حس می‌كنم نمی‌توانم.

وی درباره دلیل این تغییر حال و هوا می گوید: فكر می‌كنم برمی‌گردد به روحیه و حال درونی‌ام یعنی حال درونی‌ام اجازه نمی‌دهد این‌كار را بكنم و ربطی به حرفه‌ام ندارد. شخصیت بیرونم نسبت به گذشته خیلی آرام شده و زیاد حوصله شوخی كردن ندارم.

خیلی دل و دماغ شوخی كردن را ندارم

آقاخانی خاطرنشان می سازد: چهار، پنج سال است كه حال و هوای من عوض شده. بالاخره یك‌سری اتفاقات شخصی در زندگی آدم می‌افتد كه این حال و هوا را به‌هم می‌زند و مسیر را عوض می‌كند. آن باعث شده كه خیلی دل و دماغ شوخی كردن را ندارم. نمی‌توانم قصه‌اش را توضیح دهم فقط می‌دانم یك چیز درونی در حال اتفاق افتادن است و به یك چیزهای جدیدی دارم علاقه پیدا می‌كنم.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه اعتماد