مهدی هاشمی: با وجود بدهکاری در دردسرهای عظیم بازی کردم اما..
مهدی هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ماه رمضان امسال با سریال “دردسرهای عظیم۲″ مهمان مخاطبان بود.

با این حال کیفیت نه چندان قابل قبول این سریال سبب ساز آن گشت که نقش کوتاه هاشمی در این سریال هم چندان به چشم نیاید.

 

با وجود بدهکاری قید دستمزد خوب را زدم اما…

این بازیگر باتجربه با اشاره به اینکه در ابتدا علاقه ای به حضور در این سریال نداشته می گوید: با وجود بدهکاری که داشتم قید دستمزد خوب را زدم و در یادداشتی به تهیه کننده و کارگردان “دردسرهای عظیم۲″ رساندم که بهتر است از خیر من بگذرند و به فکر بازیگر دیگری باشند تا خدای نکرده وسط کار جر و بحث پیش نیاید. برایشان آرزوی موفقیت کردم و از خانه زدم بیرون و گوشی موبایلم را خاموش کردم اما به یک ساعت نرسید که مهران مهام به طرز ناباورانه ای مرا در جایی پیدا کرد که عقل جن هم نمی رسید.

وی ادامه می دهد: از این پیگیری سریع و خواست شوق انگیز مهام چنان زیرو رو شدم که همان روز یا فردایش قرارداد همکاری را امضاء کردم.

دو قسمت بیشتر از سریال را ندیدم

مهدی هاشمی درباره دیدگاه خودش نسبت به این سریال بیان می دارد: دو قسمت بیشتر از “دردسرهای عظیم۲″ را ندیدم و اصلا وقتش را نداشتم که ببینم. از دوستان و آشنایان درباره اش پرسیدم و اندازه اش دستم آمد.

نیک نژاد با ارزان ترین مزه پرانیها شاد می شود
این بازیگر قدیمی درباره کیفیت کار کارگردان این مجموعه هم نظر جالبی دارد. وی می گوید: برزو نیک نژاد جوان بااستعدادی است که چابک عمل می کند و همه چیز را در کادر خوب جا می دهد اما تنها مشکلش این است که با ارزانترین مزه پرانی ها شاد میشود. شاید هم من اشتباه میکنم که خیال میکنم کمدی هم خیلی جدی است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه شرق