محمدرضا شریفی نیا مجری برنامه هفت می شود؟!
محمدرضا شریفی‌نیا: صحبت رسمی و قطعی در خصوص حضورم برای اجرای «هفت» نشده، اما یکی از چند گزینه هستم.

یکی از گزیته های مجری گری برنامه هفت

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر و تهیه‌کننده سینما در گفتگویی؛ در خصوص شایعه حضور در برنامه «هفت» برای اجرا گفت: صحبت رسمی با غیر رسمی تفاوت زیادی دارد، اما ظاهراً یکی از گزینه‌های مورد نظر و بررسی برای اجرای این برنامه من هستم.

وی در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آشوب» کاظم راست گفتار بیان کرد:  حضور در فستیوال نروژ و بازی در «کیمیا»، فکر می‌کنم زمانی برایم باقی نمی‌گذارد که در این پروژه هم حضور یابم و چون در نروژ بودم، اطلاعی از آخرین وضعیت تولید فیلم ندارم.

شریفی‌نیا ضمن اشاره به حضورش در ایتالیا بیان کرد: در فستیوال ایتالیا به خاطر تهیه‌کنندگی فیلم «بلوک 9 خروجی 2» علیرضا امینی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم شدم. در این فیلم کودک خردسالی هم بازی می‌کرد که او هم جایزه دریافت کرد.

این بازیگر همچنین در خصوص حضور در فستیوال نروژ اظهار داشت: برای بازی در فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» هم من و هم خانم فاطمه گودرزی جایزه بازیگر مرد و زن را دریافت کردیم و از این فیلم و سایر عوامل آن هم تقدیر شد.

همچنین از دست نخست وزیر نروژ هم هدیه‌ای برای تقدیر دریافت کردیم.

شریفی‌نیا در خصوص مجموعه مستندهایی که اقتباسی از احادیث بود، توضیح داد: به دلیل اینکه به تازگی از سفر نروژ بازگشتم، خبری در این خصوصی ندارم اما به زودی تکلیف این پروژه مشخص می‌شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir