خاطره بیتا فرهی از کتک سختی که از خسرو شکیبایی خورد!
بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون دوشنبه شب مهمان برنامه خندوانه بود.

بیتا فرهی در خندوانه

یکی از موفق ترین آثار سینمایی که بیتا فرهی در آن ایفای نقش نموده است, فیلم ماندگار هامون می باشد. رامبد جوان در برنامه خندوانه از بیتا فرهی سوالی درباره همکاری اش با خسرو شکیبایی در فیلم هامون پرسید و از او خواست تا خاطره ای اگر دارد برای بینندگان تعریف کند.

بیتا فرهی نیز چنین گفت که :
خسرو شکیبایی فردی بسیار نازنین, دل رحم و مهربان بود. به گونه ای که حتی برای کمک به هنروران هم وقت بسیار زیادی می گذاشت. و مرا در ایفای نقش مهشید در هامون بسیار یاری داد. اما خاطره ای که از او دارم این است که در سکانس پشت بام فیلم هامون که قرار بود با مهشید برخورد داشته باشد مرا به سختی کتک زد, ولی پس از آن خودش بسیار متاثر شد و حتی پس از معذرت خواهی از من نیز خیلی غمگین در خودش فرو رفته بود تا آنجا که خانم مهرجویی به نزدش رفت و او را دلداری داد که زیاد ناراحت نباشد چرا که من ناراحت نیستم.

رامبد جوان نیز پس از خنده اش به این رویداد اظهار کرد که :
بله خسرو فردی بسیار مهربان و دل رحم بود.

در ادامه رامبد جوان از بیتا فرهی درباره علل موفقیت فیلم هامون پرسید و فرهی نیز در پاسخ گفت:
 شاید یکی از دلایلی که «هامون» تاریخ انقضا ندارد، این باشد که این فیلم در زمانی اکران شد که زن را به عنوان یک موجود عاشق و روشنفکر در سینما نمی‌شناختیم. البته حضور عوامل حرفه‌ای چون خسرو شکیبایی و داریوش مهرجویی هم از دیگر دلایل ماندگاری این فیلم هستند.

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ