خریدهای عجیب و غریب پولدارهای هالیوود/ از جن گیر تا خریدن یک شهر!!
در این مقاله عجیب ترین خریدهایی که ستاره ها تا به حال انجام داده اند را برایتان شرح می دهیم که باعث تعجب همگان شد

عجیب‌ترین چیز‌هایی که ستاره‌های هالیوود خریده‎اند‎!

دنیای ستاره ها دنیای عجیبی است که خیلی از مردم عادی آرزوی آن دارند. شاید خرید یک قصر چندین میلیون دلاری یا گران ترین انگشتر جهان توسط مشهورترین افراد از نظر شما خیلی عجیب نباشد اما آیا چیزهایی را که در اینجا نام برده ایم هم برایتان عادی است؟ در این مطلب عجیب ترین خریدهایی که ستاره ها تا به حال انجام داده اند را برایتان آورده ایم.

لیدی گاگا: دستگاه جن گیر

این واقعیت که لیدی گاگا از جن می ترسد را تقریبا همه هواداران او می دانند. لیدی گاگا ادعا می کند که در خانه اش جنی با نام رایان زندگی می کند. او آنقدر از رایان می ترسد که هزینه های زیادی را برای بیرون راندن او از خانه اش کرده است.

لیدی گاگا,دستگاه جن گیر لیدی گاگا,دستگاه جن گیر,خرید عجیب لیدی گاگا
لیدی گاگا

به عنوان مثال او یک دستگاه جن گیر خریده و آن را در خانه اش گذاشته تا مگر از شر آن رهایی یابد. او این دستگاه را به قیمت 47000 دلار خریده و باور دارد که وجود هر نوع جنی را اطلاع می دهد. این که او تا به حال موفق به گرفتن رایان شده یا نه را نمی دانیم اما برایمان سوال است که رایان از این ستاره پاپ چه می خواهد؟

کیم بیسینگر: یک شهر

در سال 1989، زمانی که کیم بیسینگر در اوج شهرت خود به سر می برد، تصمیم گرفت که یک شهر بخرد و آن را تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری کند. از این رو او شهر جورجیا واقع در براسلتون را خرید و با افتتاح استودیوی فیلم و برگزاری فستیوال های فیلم، در تلاش برای جذب گردشگران بود. اگر چه هزینه ای که این ستاره برای خرید آن شهر پرداخت به طور دقیق مشخص نیست اما طبق گزارش تایمز، او برای 708 هکتار از این شهر، 20 میلیون دلار پرداخت کرد. البته او چندین سال بعد، یعنی در سال 1993 آن را به قیمت 1 میلیون دلار فروخت.

نیکلاس کیج: کاخ جن ها

چرا نیکلاس کیج باید برای یک کاخ جن زده هزینه کند؟ نیکلاس کیج است دیگر! او یکی از ستاره هایی ست که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می دهد. به عنوان مثال او 2 مار کبری، یک اختاپوس، یک جت گلف‌ استریم، جمجمه دایناسور، جزیره شخصی و یک کلکسیون کتاب به قیمت 1.6 میلیون دلار خریده است، اما عجیب تر از تمام آنها، قصری بود که به خانه جن ها شهرت داشت.

کاخ جن ها,خرید عجیب نیکلاس کیج,کاخ جن ها نیکلاس کیج,نیکلاس کیج
نیکلاس کیج

مجموعه تلویزیونی «داستان ترسناک آمریکایی: محفل» نیز در این کاخ ترسناک که در نیواورلان واقع شده، فیلمبرداری شده است.

پاریس هیلتون: خانه سگ

یکی از خوشبخت ترین سگ ها، سگ پاریس هیلتون است. خانه ای که سگ او دارد را هیچ سگ دیگه ای تا به حال نداشته است. پاریس هیلتون در سال 2009، برای سگ اش خانه ای به قیمت 325000 دلار خرید. این خانه مجهز به مبلمان، تهویه هوا، وسایل گرمایشی، سقف کاذب، استخر و لوستر است.

خرید عجیب پاریس هیلتون,پاریس هیلتون,ویلای سگ,ویلای سگ های پاریس هیلتون
ویلای لوکس سگ های پاریس هیلتون

شاید سگ پاریس این هدیه گران قیمت را درک نکند اما خود پاریس که می داند برای حیوان خانگی اش چه سنگ تمامی گذاشته است.

مایک تایسون: وان طلا

یکی از عجیب ترین خریدهای ستاره ها، وان تمام طلای مایک تایسون است. او برای این وان 2 میلیون دلار هزینه کرده است.

خرید وان طلا,خرید عجیب مایک تایسون,مایک تایسون,وان طلا,وان طلای مایک تایسون
وان تمام طلای مایک تایسون

در واقع او این وان را برای همسرش رابین گیونز خرید اما گویا این هدیه هم نتوانست میان آنها صلح برقرار کند، زیرا رابین چند وقت بعد در مصاحبه ای گفت که رابطه آنها مثل جهنم می ماند. شاید باید به مایک بگوییم که همه چیز را با پول نمی شود خرید.

بیانسه: باربی الماس نشان

یکی از خریدهای عجیب و غریب ستاره ها، عروسک باربی الماس نشانی بود که بیانسه خرید. البته او این عروسک را برای خودش نخرید، بلکه او را به مناسبت تولد یک سالگی دخترش، به قیمت 85000 دلار، به او هدیه داد.

باربی الماس نشان بیانسه,باربی بیانسه,باربی الماس نشان,باربی,خرید بیانسه
باربی الماس نشان بیانسه

البته از آنجایی که او یکی از تاپ ترین ستاره های جهان است که چشم بسیاری از مردم به سمت اوست، مشخص است که برای تولد دخترش سنگ تمام می گذارد. روی لباس این باربی160 تکه الماس و مقدار زیادی جواهرات به کار رفته است.

تام کروز: دستگاه سونوگرافی

زمانی که کیتی هولمز باردار بود، همسرش تام کروز برای او یک دستگاه سونوگرافی خرید. اما آیا او می دانست که چگونه از این دستگاه استفاده کند؟ مطمئنا خیر. آنچه برای او اهمیت داشت تنها سلامتی همسر و دخترش بود، از این رو فکر کرد که با خرید این دستگاه می تواند سلامتی آنها را تضمین کند.

تام کروز,دستگاه سونوگرافی,دستگاه سونوگرافی تام کروز,خرید عجیب تام کروز
تام کروز

شاید او به جای رفتن به مطب، پزشک را به خانه اش می آورد. در هر صورت او خرید این دستگاه را برای سلامتی همسر و فرزندش، واجب دید و حاضر شد که هزینه زیادی را برای آن بپردازد.

ناشناس: اشعه ایکس مرلین مونرو

یکی از عجیب ترین چیزهای خریداری شده در میان ستاره ها، عکس های اشعه ایکس مرلین مونرو می باشند. سری عکس های اشعه ایکس و پرونده پزشکی او که بخشی از سابقه پزشکی این بازیگر طی سالهای ١٩٥٠ تا ٦٢ است، طبق گفته حراجی جولین در بورلی هیلز کالیفرنیا، در یک حراجی به قیمت 25000 دلار فروخته شد. خریدار این کلکسیون خواسته تا نامش فاش نشود، بنابراین ما نیز اطلاعی در مورد این که چه کسی به اسناد پزشکی مرلین علاقه داشته، نداریم اما برایمان سوال است که این تصاویر به چه درد او می خورند؟

التون جان: گل

التون جان جزو یکی از ولخرج ترین ستاره های دنیای هالیوود است. او در سال 2000، تنها 293000 پوند را هزینه خرید گل و گیاه کرده است. او می گوید: «من عاشق گل هستم. من دوست ندارم که پولم را فرد دیگری بعد از مرگم خرج کند، از این رو هر جوری که دوست داشته باشم آن را خرج می کنم.»


بیشتر بدانید : شغل های عجیب ستاره ها قبل از معروف شدن!!

بیشتر بدانید : تقاضاهای احمقانه برخی بازیگران برای حضور در فیلم ها: از لباس زیر نازک تا پوست راسو و خرچنگ زنده

بیشتر بدانید : مدونا، بیانسه یا لیدی گاگا؛ کدام پردآمدتر هستند؟ + تصاویر



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : زندگی ایده آل