ازدواج نگین معتضدی با تهیه کننده تلویزیون + بیوگرافی و عکس ها
نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون و امین امانی تهیه کننده، با انتشار پست هایی مشترک در اینستاگرام خود خبر ازدواج خود را منتشر کردند

بیوگرافی و عکس های نگین معتضدی و همسرش امین امانی 

نگین معتضدی متولد زادهٔ ۳ مهر ۱۳۶۴ در حصار بوعلی پشت فرهنگ سرای نیاوران، شهر کوچکی در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال‌ های گذر از رنج‌ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشت. او در برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت.

طلا معتضدی خواهر وی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته ‌است. 

نگین معتضدی
نگین معتضدی 

نگین معتضدی بازیگر تلویزیون با امین امانی کارگردان ازدواج کرد. وی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از ازدواجش داد و چنین نوشت:

چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است روزی که بودن با تو را آغاز کردم.

نگین معتضدی و همسرش امین امانی کارگردان
نگین معتضدی و همسرش امین امانی کارگردان

بیوگرافی امین امانی همسر نگین معتضدی

امین امانی دهه 60 در تهران متولد شده است و از سال 1376 با عنوان تدوینگر وارد قاب تلویزیون شد او با شبکه های سراسری صدا و سیما مشغول فعالیت شد و از سال 1382 وارد حیطه کارگردانی شد، از کارهای وی می توان به “دیوار درون” ،  مجموعه نمایش “نشانی” و سریال “آجیل عید” اشاره کرد. 

امین امانی و همسرش نگین معتضدی
امین امانی و همسرش نگین معتضدی

اولین تجربه تهیه کنندگی را با سریال مزرعه بی بی گندم، در ساب 1388 محصول شبکه دو تجربه کرد که در این مجموعه علاوه بر تهیه کنندگی، کارگردانی سریال را نیز برعهده داشت.

امین امانی همسر نگین معتضدی
امین امانی همسر نگین معتضدی

او مدت زیادی بود با همسرش خانم معتضدی همکاری مشترک داشت و پس از دوستی کوتاه مدت در آذر 99 به صورت رسمی خبر ازدواجشان را اعلام کردند.

ازدواج اول نگین معتضدی

نگین معتضدی مردادماه سال 96 مهمان برنامه دورهمی شد و در این برنامه خبر نامزدی اش را به صورت رسمی اعلام کرد و خبر از این اتفاق در اواخر سال 95 داد. نگین معتضدی شهریورماه سال 97 مهمان برنامه زنده رود در اصفهان شد و خبر جدایی اش را در این برنامه اعلام کرد.

نگین معتضدی در اکران خصوصی فیلم ساعت 5 عصر
نگین معتضدی در اکران خصوصی فیلم ساعت 5 عصر 

این بانوی هنرمند درباره ازدواجش گفت:
من در دوران نامزدی جدا شدم و فکر میکنم وقتی که من در برنامه دورهمی خبر نامزدی ام را اعلام کردم مخاطبین و آدم هایی که من را دوست دارند این حق را دارند که از زندگی خصوصی من با خبر باشند و با همان جسارتی که در آن برنامه خبر نامزدی ام را اعلام کردم الان هم بهم خوردنش را اعلام میکنم.

نگین معتضدی ادامه داد:
فکر نمیکنم این اتفاق بدی باشد چون آدم ها از یک جایی با هم همقدم میشن تا ببینن میتونن یک مسیر طولانی تری را با هم همسفر باشن یا نه، ما این چند قدم اول را برداشتیم و دیدیم همسفرهای خوبی برای هم نیستیم.

ورود نگین معتضدی به دنیای بازیگری

نگین معتضدی بازیگری را از حدود سال 1387 آغاز کرد و اولین بار با فیلم سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری در سال 88 به سینما آمد.

مهرداد صدیقیان و نگین معتضدی در فیلم سپید و سیاه
مهرداد صدیقیان و نگین معتضدی در فیلم سپید و سیاه

شهرت نگین معتضدی با ویلای من

در سال 1388 با فیلم سپید و سیاه قاسم جعفری وارد سینما شد سپس سال 1390 در سریال تکیه بر باد به کارگردانی محمود معظمی در قاب تلویزیون حضور داشت. نگین معتضدی که تجربه همکاری با مهران مدیری در سریال قهوه تلخ داشت بار دیگر در سریال ویلای من با این کارگردان سرشناس همکاری کرد و بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او بود.

رضا فیض نوروزی و نگین معتضدی در سریال ویلای من
رضا فیض نوروزی و نگین معتضدی در سریال ویلای من

هنوز هم بسیاری از طرفداران نگین معتضدی او را با نقش هنگامه مهاجر وکیل سریال ویلای من می شناسند و بازی در این سریال، یکی از نقش های ماندگار این بانوی بازیگر را رقم زد.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ