ماجرای اکستازی خوردن جانی دپ در حین ساخت فیلم + عکس
در هنگام فیلمبرداری فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales از کمپانی دیزنی در استرالیا، جانی دپ هشت قرص اکستازی را با هم بالا کشید 

ممنوعیت حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب»

در تازه ترین نسخه از مجله هالیوود ریپورتر، تاتیانا سیگل نگاهی عمیق به جانی دپ و افتادن او از چشم دنیای سینما بعد از سال ها موفقیت در سینما و به طور ویژه فرانچایز Pirates of the Caribbean ساخته استودیو دیزنی پرداخته است. سیگل در این گزارش به ترتیب زمانی رفتارهای خودتخریبی جانی دپ و اعمال منفی او که در ماجرای شکایت اخیرش از روزنامه The Sun مطرح شده بود را مورد بررسی قرار داده است.

در این مقاله چنین آمده است:
«در هنگام فیلمبرداری فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales از کمپانی دیزنی در استرالیا، دپ هشت قرص اکستازی را با هم بالا کشید، بر اساس شهادتی که در ماجرای شکایتش در بریتانیا داده شده است و موجی از وحشت و تهدید را علیه هرد راه اندازی کرد. این ادعاها با ادعای قطع شدن نوک انگشتش آغاز شد که باعث شد وی برای جراحی با هواپیما به لس آنجلس بازگردانده شود. دزدان دریایی کاراییب به مدت دو هفته فیلم برداری هایش را به اجبار متوقف کرد که روزی حدود ۳۵۰,۰۰۰ دلار برای استودیو هزینه در پی داشت. دپ مدعی شده بود که هرد یک بطری الکل را به سمت او پرتاب کرده و انگشتش را مجروح کرده است».

بیشتر بدانید : جانی دپ: امبر هرد با سیگار من را سوزاند و انگشتم را قطع کرد!! + عکس مدرک

تاتیانا سیگل در ادامه مقاله افشاگرانه اش در مورد جانی دپ چنین می گوید:
«دیزنی مدت ها قبل از دادگاه بریتانیا از همکاری با دپ در آینده دزدان دریایی کاراییب عقب نشینی کرده بود، حتی اگر هیچگاه به طور رسمی به همکاری هایشان پایان نمی داد. براکهایمر که یکی از حامیان بزرگ دپ بوده و یک بار مدعی شده بود که جراحت انگشت رخ داد زیرا او [دپ] در جریان گیر کردن انگشتش بین در خودرو انگشت خود را زخمی کرده بود، امیدوار بود که دستکم در یک نسخه دیگر از این فرانچایز شخصیت کاپیتان جک اسپارو را داشته باشد، پروژه ای با شخصیت اصلی زن که قرار بود مارگو رابی نقش آن را بازی کند اما دیزنی از ساخت آن منصرف شد».

جانی دپجانی دپ
جانی دپ

بدین ترتیب به نظر می رسد که دیگر کاپیتان جک اسپارو را نخواهیم دید. همچنین در مقاله هالیوود ریپورتر به درخواست ها و آپشن های عجیب و غریب جانی دپ در قراردادهایش اشاره شده که از آن جمله می توان به حفاظت ۲۴ ساعته از خود و فرزندانش، دو دستیار شخصی و یک دستیار ویژه در طول ساخت فیلم و شش ماه پیش از انتشار آن و پروازهای فرست کلس. 

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

 دیزنی دو فیلم «دزدان دریایی کارائیب» را تولید می‌کند؛ یکی از آن‌ها با فیلمنامه‌ای از تد الیوت و تری روسیو و کارگردانی یواخیم رانینگ است. اسپین‌آف این فیلم هم با شخصیت‌های زن با بازی مارگو رابی و کریستینا هادسن ساخته می شود. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که کمپانی دیزنی مدت‌ها قبل از آنکه پرونده امبر هرد و جانی دپ و روزنامه سان در بریتانیا به جریان بیفتد، از این ستاره سینما فاصله گرفته بود. به عبارتی دیگر، کمپانی دیزنی حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب» را ممنوع کرده است.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد که کمپانی دیزنی پیشنهاد جری بروکهایمر را برای حضور افتخاری جانی دپ در اسپین آف «دزدان دریایی کارائیب» نیز رد کرد. جانی دپ بازیگر شخصیت کاپیتان جک اسپرو از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» بود. تاکنون چندین کمپین جمع‌آوری امضا برای بازگردندان جانی دپ به این مجموعه فیلم راه اندازی شده است اما کمپانی دیزنی کماکان بر سر حرف خود ایستاده است.

 

بیشتر بدانید : دستمزد باورنکردنی جانی دپ فقط برای یک سکانس! + عکس

بیشتر بدانید : جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه»/ گزارش تصویری

بیشتر بدانید : جانی دپ: «دیزنی» تقریبا مرا از «دزدان دریایی كارائیب» اخراج كرد

بیشتر بدانید : جزئیات ترسناک از شکایت و اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد! +عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com/yjc.ir