بداخلاق ترین بازیگران هالیوودی که همه از آن ها فراری اند!
 برخی بازیگران هستند که به بد اخلاقی معروف هستند و هیچ کارگردانی نمی‌خواهد با آن‌ها کار کند

از لیندزی لوهان تا راسل کرو: بازیگران بدخلق

اگرچه بازیگران و ستارگان در هالیوود به داشتن شهرت و محبوبیت شناخته می‌شوند، اما بعضی از بازیگران مرد و زن هم هستند که به داشتن رفتار‌های نامناسب معروف هستند. به اندازه‌ای کار کردن با آن‌ها سخت است و هیچکس نمی‌خواهد با آن‌ها در ارتباط باشد و فیلم مشترکی با هم داشته باشند.

این موضوع دلایل متفاوتی دارد که از خشونت تا آزار و اذیت‌های فیزیکی را شامل می‌شود. این رفتار‌ها حتی به جایی می‌رسد که تهیه کنندگان و کارگردان پروژه‌ها هم از به خدمت گرفتن این بازیگران منصرف می‌شوند. در این گزارش قصد داریم شما را با چندین مورد از این بازیگران آشنا کنیم که به نظر می‌رسد هیچکس برای کارکردن با آن‌ها تمایلی ندارد.

بیشتر بدانید : سلبریتی های بداخلاقی که کسی دوست ندارد با آنها کار کند! +عکس

لیندزی لوهان

این یک مورد ممکن است برای خیلی‌ها شگفت آور نباشد چراکه چندین سال است اعتیاد او به موادر مخدر و همینطور خودشیفتگی او در رسانه‌ها مطرح شده است. برای مدتی به نظر می‌رسید که او به یکی از مهمترین بازیگران عصر خودش تبدیل خواهد شد، اما بدنامی او در زمینه رفتار و نگرش باعث شد رویا‌های دیگر و بالاتر  او در زمینه بازیگری در حد همان رویا باقی بماند.

مشکلات او با رعایت قوانین  سر صحنه و همینطور دمدمی مزاج بودنش باعث می‌شد که تهیه کنندگان همیشه بند‌های ویژه‌ای را در قرارداد او لحاظ کنند تا مطمئن شوند او تا پایان پروژه در صحنه‌های فیلمبرداری حاضر شود. گزارش شده لوهان چندین بار در حالی که هنوز چند سکانس برای فیلمبرداری باقی مانده بود، لوکیشن فیلمبرداری را ترک کرده است.

وال کیلمر

بازیگر فیلم سینمایی «بتمن» برای مدت زیادی در هالیوود به عنوان یک بازیگر موفق به شهرت رسیده بود. او یک بار دست یکی از اعضای فیلم سینمایی «جزیره دکتر مورو» را با سیگار می‌سوزاند. او پس از این ماجرا به کیلمر دیوانه مشهور شد. جان فرانکن‌هایمر کارگردان فیلم «دکتر مورو» زمانی گفته بود دو کار را هرگز در زندگی اش انجام نخواهد داد. یکی بالا رفتن از قله اورست و دیگری همکاری دوباره با وال کیلمر.

جوئل شوماخر کارگردان فیلم «بتمن برای همیشه» نیز همکاری با کیلمر را یک تجربه بچگانه و غیرممکن توصیف کرد. گفته می‌شود این بازیگر تمایل دارد با روان کارگردان‌ها بازی کند تا جایی که گزارش شده فرانکن‌هایمر او را بعد از ضبط آخرین سکانس فیلم «دکتر مورو» از صحنه فیلمبرداری بیرون انداخته است.

بروس ویلیس

ویلیس، پیش از آنکه در مجموعه فیلم‌های «جان سخت» بازی کند و به عنوان یک ستاره اکشن مشهور شود، برای بازی در سریال «شب کاری» یه بازیگر کمدی شناخته می‌شد. او همینطور در دهه ۹۰ میلادی در فیلم کلاسیک «حس ششم» به بازی پرداخت، اما شهرت بروس ویلیس به عنوان بازیگری که سخت می‌شود با او کار کرد باعث شد او همیشه به دنبال افرادی باشد که مشکلی با وی ندارند. آنتونیتو فوکوا که با بروس ویلیس در فیلم «اشک‌های خورشید» مشارکت داشته است، همکاری با ویلیس را یک درد بسیار جدی توصیف می کند.

او قرار بود در یکی از نقش‌های مکمل فیلم سینمایی «بی مصرف‌های ۳» بازی کند، اما درخواست افزایش یک میلیون دلاری دستمزدش را پیشنهاد می‌دهد که با مخالفت سیلوستر استالونه روبرو می‌شود. استالونه بعد‌ها درباره این موضوع صحبت می کند و می گوید  ویلس احمق و طمعکار بود. دو صفتی که برای نابودی یک بازیگر کافی است.

داستین هافمن

داستین هافمن چند سال قبل برای مسائل جنجالی در صدر اخبار قرار گرفت، اما حتی پیش از اتهامات آزار جنسی که به وی زده شد، او به عنوان بازیگری شناخته می‌شد که کارکردن با وی بسیار سخت است. گفته می شود او کمالگرا است و  اصرار دارد که برداشت‌ها را چندین و چند بار تکرار کند تا نتیجه مطلوب به دست آید. این شیوه بازیگری اوست، اما در بسیاری از اوقات روی عملکرد همبازی هایش تاثیر منفی می‌گذارد.

اما این تمام مشکل همکاری با هافمن نیست رفتار‌های نامناسب او با بازیگران از جمله مریل استریپ در فیلم «کرامر علیه کرامر» برای مدتی جنجال ساز شده بود. استریپ همچنین مدعی بود که در یکی از برداشت‌های این فیلم، هافمن به صورت وی سیلی زده است.

راسل کرو

راسل کرو بازیگری خشن و عصبانی است و همه آن را به همین صفت می‌شناسند. او در چندین نزاع حضور داشته و یکبار هم به دلیل پرتاب کردن تلفن به سمت خدمه هتل توسط پلیس دستگیر شده است. او این اخلاق تند و تیز خود را در لوکیشن فیلم‌ها نیز ترک نمی‌کند. حتی گفته می‌شود او مشکلاتی را در فیلم سینمایی «گلادیاتور» که عامل اصلی  شهرت او در هالیوود است ایجاد کرده بود. یکبار صحبت‌های او با تهیه کننده این فیلم به نزاع کشیده  و به حدی جدی می‌شود که تهیه کننده از ترس جانش بحث را به خاتمه می‌دهد. شاید راسل کرو زیادی در نقش گلادیاتور فرو رفته بود.

ادوارد نورتون

نورتون از بازیگران موفقی است که در تعداد زیادی از فیلم‌های مشهور از جمله «باشگاه مشت زنی» و «تاریخ مجهول آمریکا» بازی کرده. او حتی یک نامزدی اسکار هم برای بازی در فیلم سینمایی «مرد پرنده» کسب کرده. با این وجود، پشت مهارت‌های بازیگری نورتون باز هم مشکلاتی وجود دارد که همکاری با او را سخت می‌کند. طبق گزارش‌هایی که از فیلم‌های او منتشر شده، نورتون وسواس کنترل اوضاع دارد و در بیشتر فیلم‌هایی که به عنوان بازیگر یا عوامل دیگر حاضر بوده، تلاش کرده کارگردانی را هم انجام دهد. به همین دلیل کارکردن با او برای تهیه کننده‌ها و استودیو‌ها سخت شده است. 

 

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی با اخلاق غیرقابل تحمل: از جنیفر لوپز تا مگان فاکس + تصاویر

بیشتر بدانید : این سلبریتی های محبوب ما آنقدر که فکر می کردیم خوب نیستند!!

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که دل خوشی از آنجلینا جولی ندارند!!


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir