شغل های عجیب و جالب در دیزلی لند را بشناسید + عکس
در دیزنی لند افرادی هستند که به شغل‌هایی جالب مشغول هستند و در حقیقت این مشاغل نقشی اساسی در دیزنی لند ایفا می‌کنند، در ادامه با چند نمونه از این شغل‌های جذاب آشنا می‌شویم

از عکاسان و نوازندگان، تا پری های مهربان در دیزنی لند

حتما شهربازی های شگفت انگیز و رویایی دیزنی لند را می‌شناسید، تفریحگاه‌هایی که برای هر سن سرگرمی‌هایی در آنها وجود دارند. اگر از دیزنی لند بازدید کرده باشید، می‌دانید که بازدیدکنندگانش اغلب دوست ندارند که از این تفرجگاه‌ها خارج شوند زیرا تعداد تفریحات به قدری در دیزنی لند زیاد است که هر قدر هم که زمان داشته باشید، نمی‌توانید تمامی آنها را امتحان کنید. این روزها دیزنی لند در شهرها و کشورهای گوناگونی شعبه دارد و همه ساله بر شمار طرفدارانش افزوده می‌شود. دیزنی لند جایی است که هر کسی به آن وارد می‌شود با شور و شوق به این سو و آن سو می‌رود و دوست دارد که زمان بیشتری را در آن سپری کند. در این میان افرادی وجود دارند که در دیزنی لند به شغل‌هایی جالب مشغول هستند و در حقیقت این مشاغل نقشی اساسی در دیزنی لند ایفا می‌کنند، در ادامه با چند نمونه از این شغل‌های جذاب آشنا می‌شویم.

عکاسان دیزنی لند

عکاسان و دوربین‌های عکاسی نقش مهمی در دیزنی لند بر عهده دارند. مسئولیت عکاسان این است که لحظات شاد بازدیدکنندگان را ثبت کنند، آنها باید درست همان زمانی که کودکان به آغوش ملکه های داستان‌های تخیلی می‌دوند، با دوربین خود آماده‌ی ثبت خاطرات باشند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
عکاسی در شهر شگفت انگیز دیزنی لند

یکی از نکات مثبتی که در رابطه با شغل عکاسی در دیزنی لند وجود دارد این است که عکاس‌ها همواره چهره‌هایی پر از لبخند را تماشا می‌کنند.

هنرمندان دیزنی لند

برای یک هنرمند این موضوع که صنایع دست سازش مشهور و محبوب شوند یک رویا است. در دیزنی لند هنرمندان متعددی وجود دارند که همه روزه شاهد استفاده‌ی بازدیدکنندگان از صنایع ساخته شده توسط آنها هستند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
حضور هنرمندان در دیزنی لند

در دیزنی لند چه یک کاریکاتوریست باشید چه یک شبح سرگردان در خیابان ها و چه یک شیرینی پز همه روزه از عرضه‌ی هنرتان به دیگران لذت خواهید برد.

قایق رانان در دیزنی لند

برای کسانی که عاشق طبیعت هستند، قایقرانی تفریح لذتبخشی است، حال تصور کنید در شهرهای شلوغ و بدون دریا هم امکان قایق‌رانی وجود داشته باشد. در دیزنی لند رودخانه‌ها و دریاچه هایی وجود دارند که در آنها قایق هایی رانده می‌شوند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
قایق رانی، یک تفریح لذتبخش در دیزنی لند

قایق‌رانی در محیط‌هایی که شبیه به جنگل‌های انبوه و رودهای خروشان شبیه سازی شده‌اند، رویای افراد بسیاری است. قایق‌رانان در دیزنی لند نیز از دارندگان عجیب‌ترین شغل‌های این شهربازی‌ها به شمار می‌آیند.

لیدرهای ویژه در دیزنی لند

دیزنی لند شهرت زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور نیز برای تفریحات دوستانه یا خانوادگی به این مراکز مراجعه کنند. شغلی در دیزنی لند وجود دارد با عنوان لیدر ویژه، این افراد وظیفه دارند تا به افراد مشهور رسیدگی کنند و آنها را به بخش‌های مختلف دیزنی لند راهنمایی نمایند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
لیدرهای ویژه در دیزنی لند

افرادی که چنین شغلی دارند، می‌توانند با مشهورترین آدم‌های دنیا بازی کنند و به همراه آنها در دیزنی لند بگردند. هیچ کسی نمی‌داند که چه فرد معروفی در چه روزی به دیزنی لند خواهد رفت بنابراین هر لحظه ممکن است یک فرد مشهور وارد این سرزمین جادویی شود.

نوازندگان دیزنی لند

دیزنی لند دنیای تنوع در موسیقی است، از هر گوشه‌ای از این شهربازی‌ها نوع خاصی موزیک به گوش می‌رسد. نوازندگان و خوانندگان نیز نقش مهمی در دیزنی لند دارند و آنها هستند که شور و شادی را به این شهربازی‌ها می‌آورند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
گروه نوازندگان در شهر رویایی دیزنی لند

مهم نیست که چه کسی گیتار می‌نوازد و چه کسی همخوانی می‌کند، مهم این است که موسیقی از هر گوشه‌ای از دنیا به دیزنی لند راه می‌یابد و کسانی که در گروه‌های موسیقی فعالیت می‌کنند، مشاغل شاد و جذابی دارند.

ایده پردازان در دیزنی لند

از جمله دیگر حرفه‌های جالب موجود در دیزنی لند، ایده پردازان هستند، آنها وظیفه‌ی خلق داستان‌های جذاب و ماجراهای دوست داشتنی را برای مراجعه‌کنندگان بر عهده دارند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
افراد ایده پرداز در دیزنی لند

جالب است بدانید که برخی از ایده‌پردازانی که در دیزنی لند فعالیت می‌کنند، از کودکی به این کار مشغول بودند و در بازدیدهای اولیه‌ی خود از این شهربازی‌ها شیفته‌ی داستان‌هایی مثل سیندرلا و موش و گربه شدند و شغل آینده‌ی خود را انتخاب کردند.

پری های مهربان در دیزنی لند

رویای کودکان بسیاری است که روزی لباس پرنسس‌ها را به تن کنند و چند ساعتی مانند ملکه‌ها زندگی کنند. در دیزنی لند پرنسس‌ها و ملکه‌های بسیاری وجود دارند که بازدیدکنندگان نیز در صورت تمایل می‌توانند به یکی از آنها تبدیل شوند؛ برای این کار باید به قسمت‌های خاصی مراجعه نمایند و درخواست کنند تا آنها نیز به یک ملکه در دیزنی لند تبدیل شوند.

مشاغل دیزنی لند,شغل های دیزنی لند,چه افرادی در دیزنی لند کار می کنند,دیزنی لند کجاست
پری های مهربان در دیزنی لند

در این میان شغل برخی از بانوان و دختران جوان ایفای نقش ملکه و فرشته در دیزنی لند است، آنها باید در طول روز در محوطه قدم زده و به عابران لبخند بزنند. نکته‌ی پرنسس بودن در دیزنی لند این است که هرکسی با تماشای آنها لبخند می‌زند.

شیرینی پزها در دیزنی لند

یکی از جادویی‌ترین شغل‌های موجود در دیزنی لند شیرینی پز بودن است. آنها با پختن کیک و انواع شیرینی و شکلات و عزضه‌ی محصولاتشان به دیگران در دل آنها شادی و نشاط را ایجاد می‌کنند.

آیا تا به حال به دیزنی لند رفته‌اید؟ اصلا دلتان می‌خواهد برای یک بار هم که شده اینجا را ببینید؟

 

بیشتر بدانید : حقایق و عجایب شرکت دیزنی!! +عکس

بیشتر بدانید : به'دیزنی لند'خوش آمدید

بیشتر بدانید : جشن و پایکوبی برای 60 سالگی دیزنی‌لند!

بیشتر بدانید : حال خوش لیندزی وان در دیزنی لند + تصاویر

بیشتر بدانید : ۸ مکان دیدنی واقعی که دیزنی از آنها الهام گرفته است!! + عکس



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: lastsecond.ir