مهدی مقدم
چند ماه پس از انتشار آن آلبوم که همراه با مجموعه ویدئوهای مجوز داری وارد بازار موسیقی کشور شده بود، همین کلیپ ها از شبکه های ماهواره ای پخش شدند تا....

 
 خواننده ای که 3 آلبوم آماده انتشار دارد و منتظر یک نامه است

 «سونامی»آخرین آلبومی‌ بود که مهدی مقدم چهار پنج سال پیش با آن در بازار مجاز موسیقی کشور آفتابی شد و خودی نشان داد؛ آلبومی‌ جوان پسند و خوش ساخت که در زمان خودش به خوبی هم مورد توجه قرار گرفت و با فروش بالایی هم رو به رو شد

 
چند ماه پس از انتشار آن آلبوم که همراه با مجموعه ویدئوهای مجوز داری وارد بازار موسیقی کشور شده بود، همین کلیپ ها از شبکه های ماهواره ای پخش شدند تا مهدی مقدم مدت زمان زیادی از فعالیت رسمی‌ محروم شود. هرچند ویدئوهای جدیدی هم از او در این یکی دو سال اخیر منتشر شد؛ ولی عمده دلیل محرومیت او از حضور در عرصه بازار رسمی‌ موسیقی پاپ به همان ماجراهای آلبوم سونامی‌برمی‌گردد.
 
خود مقدم در گفت و گو با «تماشا» خبر از پایان دوران ممنوع الفعالیت بودنش داد و حرف های جدیدی را نیز عنوان کرد و برای اولین بار از نام آلبوم جدیدش رونمایی کرد.
 
 
دیگر ممنوع الفعالیت نیستم
بعد از پنج سال که به صورت مداوم از فعالیت رسمی‌ در بازار موسیقی کشور معاف بودم و این اجازه را نداشتم که آلبوم بدهم و کنسرت برگزار کنم، بالاخره مشکلات حل شده و پس از ایام محرم و صفر می‌توانم فعالیت هایم را از سر بگیرم. ان شاءالله آلبوم و کنسرت خواهم داشت و فکرهای بزرگی دارم که می‌خواهم به آنها برسم.
 
 
آلبوم های جدید
با همان بچه هایی که در آلبوم های قبلی ام با آنها کار می‌کردم، باز هم تجربه هایی را داشته ام. بیشتر از همه به فضاهای جدید فکر و ملودی و ترانه های قوی ای را انتخاب کرده ام. کار همه آلبوم هایم تمام شده و سه آلبوم حاضر در دفتر موسیقی دارم که مجوزهایشان هم اعطا شده است. 

فقط منتظر نامه حراست هستم. فعلا با هیچ شرکتی قرارداد نبسته ام و خودم کارهایم را دنبال می‌کنم و به رغم پیشنهادهای فراوان، هنوز با هیچ شرکتی وارد مذاکره نشده ام. از نظر مسئولان دفتر موسیقی دیگر هیچ مشکلی ندارم و همه ماجراها بالاخره ختم به خیر شده و با همکاری آنها بالاخره بعد از محرم و صفر می‌توانم فعالیت هایم را از سر بگیرم.
 
 
بازار موسیقی در این سال ها
من در مصاحبه قبلی ام با «تماشا» هم برخی واقعیات را گفتم که به مذاق خیلی ها خوش نیامد. به هیچ وجه در این چند سال اخیر کار قابل توجهی را ندیده و نشنیده ام. واقعا یک عقبگرد بزرگ را در همه این سال ها در موسیقی کشور شاهد بوده و هستیم که رفته رفته بدتر می‌شود. تک تراک هایی بوده که گاها توانسته اند تا حدی در جامعه خود را نشان بدهند ولی به آن معنا که همه گیر شود واقعا نداشته ایم. 

هرچند بسیاری از کارهایی که مورد توجهم قرار گرفته اند، بیشتر کارهای زیرزمینی بوده اند. اگر دشمن این موسیقی بودم مثل خیلی ها باتعریف و تمجیدهای غیرواقعی سعی می‌کردم وضعیت را خوب نشان بدهم؛ ولی واقعیت همین است که به شما گفتم.
 
 
قربانی شدم
در این چند سال اخیر به من خیلی ظلم شد و درواقع باید اعتراف کنم که قربانی شدم. من و تیمم از کسانی که در حال حاضر حضوری فعال در بازار موسیقی کشور دارند حمایت کردیم و آنها را به جایگاهی که قطعا لایقشان بوده اند رساندیم ولی خود من پس از ده سال فقط باید دو آلبوم داشته باشم و وضعیت کنسرت هایم هم همین طور است که می‌بینید. قطعا از این به بعد دیگر هیچ ویدئویی از من در شبکه های ماهوراه ای نخواهید دید و با قدرت برمی‌گردم.
 
 
آلبوم جدید
من سه آلبوم به نام های «کاترینا»، «الهی شکر» و «نیستی» را حاضر و آماده دارم که با بهترشدن شرایط و رسیدن نامه حراست برای انتشارشان اقدام خواهم کرد. خبرهای خوب دیگری هم دارم که منتظرم ببینم شرایط تا چه حدی خوب پیش می‌رود.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture   
منبع: روزنامه تماشا

 
مطالب پیشنهادی:
رضا صادقی: «سنتوری» روانی ام کرده!
رازهای زندگی رضا صادقی که نمی‌دانستید!
محسن چاوشی با قدرت کنسرت می‌دهد!
گزارشی از کنسرت عجیب فرزاد فرزین!! (+عکس)
گزارش تصویری از اجرای احسان خواجه امیری در لس آنجلس