اولین کنسرت این گروه سوم و پنجم بهمن ماه سال گذشته در سالن ایوان شمس برگزار شد که با استقبال خوب علاقمندان این گروه و علاقمندان موسیقی کانتری قرار گرفته بود.
به نقل از موسیقی ما؛ گروه تندر یک بار دیگر روی صحنه می آید تا دومین کنسرت رسمی کانتری بعد از انقلاب را اجرا کند. در کنسرت سال گذشته که اولین کنسرت رسمی کانتری ایران به زبان انگلیسی بود، گروه تندر به خوانندگی و آهنگسازی اردوان انزابی پور و سرپرستی مهدی جاور در چهار سانس برنامه اش را اجرا کرد و در آن، علاوه بر اجرای قطعاتی اورجینال از گروه تندر، قطعاتی ماندگار از دنیای موسیقی راک مانند (hey you ) و (shape of my hurt ) اجرا شد که با تشویق کم سابقه تماشاچیان مواجه شد.


کنسرت گروه از همه لحاظ استانداردهای لازم را داشت و در آن اردوان انزابی پور (خواننده و گیتار)، بیتا صادقی (گیتار)، محمد برزیده (ماندولین - گیتار - کیبورد – هارمونیکا)، امین دشتی نژاد (باس گیتار)، آیدین انزابی پور(درام) و گلبهار سرانجام پور(ویلن) به عنوان اعضای گروه حضور داشتند و حالا این گروه یک بار دیگر روی صحنه می آید تا با تجربه و توان بیشتر علاقمندانش را به سالن اریکه ایرانیان بکشاند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/rra111.jpg

این کنسرت جمعه دوم خرداد ٩٣ در اریکه ایرانیان در دو سانس ١٨ و ٢١ توسط گروه تندر و با حضور چند خواننده مهمان برگزار می شود و در آن علاوه بر قطعات ساخته اعضای گروه، قطعات معروف کانتری- راک جهان اجرا می شود.


http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/rra112.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/rra114.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/rra115.jpg



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:cinemakhabar.ir



  مطالب پیشنهادی:
حرکت شنیع خبرنگار که جشنواره کن 2014 را غافلگیر کرد!+ تصاویر
جشنواره کن 2014: حواشی جنجالی و نامعقول کن
گلشیفته فراهانی و شهره آغداشلو در فیلم ضد ایرانی «گلاب» در جشنواره کن اکران می شود؟!
شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن آغاز شد+ تصاویر مراسم افتتاحیه و فرش قرمز
اولین تصاویر لیلا حاتمی در هئیت داوران جشنواره کن