رضا یزدانی با این آلبوم موجی جدید به راه می اندازد!
رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود، آلبوم تصویری «نوستالژی» را منتشر می کند.

آلبوم تصویری رضا یزدانی

علی اوجی تهیه کننده آثار موسیقایی رضا یزدانی در گفتگویی گفت: این اولین آلبوم تصویری یک خواننده پاپ در قالب بسته تصویری به شکل مستقل است که امیدوارم باعث ورود یک موج جدید در فعالیت‌های موسیقایی کشورمان شود زیرا کلیپ می تواند در برقراری ارتباط بین موسیقی و مخاطب موثرتر عمل کند.

وی بیان کرد: آلبوم تصویری «نوستالژی» شامل ۱۲ نماهنگ تصویری است که طبق برنامه ریزی ها قرار است مرداد ماه امسال در بازار موسیقی منتشر شود. این مجموعه گلچینی از آثار ۱۰ سال گذشته رضا یزدانی محسوب می شود که تعدادی از کارگردانان جوان و مستعد کار ساخت و تولید آنها را انجام داده اند. البته یکی از همین کلیپ ها که روی ترانه «کافه رویا» ساخته شده چندی پیش جایزه بهترین کارگردانی را از اولین جشنواره «ققنوس» دریافت کرد.

 

آلبوم تصویری نوستالژی

آلبوم تصویری نوستالژی

 

اوجی با اشاره به بخش های مختلف این آلبوم تصویری توضیح داد: تلاش کردیم که بخش های متنوعی را برای طرفداران در این آلبوم در نظر بگیریم. یکی از همین بخش ها تعداد بسیار زیادی از عکس های رضا یزدانی در برنامه های مختلف است که می تواند برای علاقه مندان عکس کنسرت نیز جالب توجه باشد. ضمن اینکه در این آلبوم برخی از پشت صحنه های فعالیت های این خواننده که روی کلیپی از قطعه «یکی در میون» از آلبوم «هیس» ساخته شده نیز برای علاقه مندان ارائه شده است.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: در یکی از کلیپ ها نیز خود رضا یزدانی به عنوان کارگردان حضور داشته که این اثر در یکی از جشنواره‌های بخش خصوصی لوح تقدیر دریافت کرده است. به هر حال ما تمام تلاشمان را انجام داده ایم ولی این تجربه اول است که به اعتقاد من می تواند دریچه ای نو در عرصه فعالیت های موسیقایی کشور به حساب آید.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com