هنگامه قاضیانی گفت: دوست دارم روبه‌روی زنان سرزمینم بایستم و برای‌شان بخوانم. می‌خواهیم یک شب را کنار هم عاشق باشیم.
هنگامه قاضیانی گفت: دوست دارم روبه‌روی زنان سرزمینم بایستم و برای‌شان بخوانم. می‌خواهیم یک شب را کنار هم عاشق باشیم.

خبرهایی از کنسرت جدید هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی قصد دارد تا در جدیدترین تجربه‌ی هنری‌اش، کنسرت خود را 19 و 21 دی‌ماه در تالار وحدت به اجرا بگذرد. او در جایگاه خواننده با یک گروه موسیقی برای بانوان روی صحنه خواهد رفت و حالا از این تجربه‌ی نو می‌گوید.

قاضیانی درباره‌ی روند تمرین‌های گروهش برای اجرای پیش رو توضیح داد: ما در تمرین‌های‌مان به کشف می‌رسیدیم. عجیب بود که نوازنده‌های من هم همگی این موضوع را درک می‌کردند و همه به من انرژی می‌دادند و همراهی می‌کردند تا اشکال‌ها برطرف شود. در یک تجربه‌ی گروهی نقص‌های‌مان برطرف می‌شد و رضا تاجبخش هم از روز اول که قطعات را تنظیم کرد، به من این امیدواری را داد که در یک همکاری گروهی، به تجربه‌ی موفقی دست پیدا خواهیم کرد.

این هنرمند درباره‌ی همکاری‌اش با رضا تاجبخش گفت: تاجبخش یکی از کسانی است که در حوزه‌ی پاپ واقعا کارهای خیلی خوبی ارائه داده است. من تنظیم‌های او را خیلی دوست دارم. مثلا تنظیم کارهای حمید حامی که به‌تازگی در کنسرت او شنیدیم، عالی بودند. در کنسرت ما هم نیمی از اتفاقات مرهون زحمات او است.


هنگامه قاضیانی
هنگامه قاضیانی

 

قاضیانی درباره‌ی این تجربه‌ی نو در زندگی هنری‌اش بیان کرد: این کنسرت برای من یک اتفاق مهم حسی - هنری است که دارم آن را با زنان سرزمینم به اشتراک می‌گذارم. مطمئنا بعد از این فکر می‌کنم اگر 19 دی‌ماه این اتفاقی که باید در من بیفتد، باز این تجربه را ادامه می‌دهم. مثل حرفه‌ی بازیگری که وقتی پایم را در این راه گذاشتم به‌دلیل علاقه‌ی زیاد، سعی کردم هرگز در جا نزنم. برای بازیگری کلاس نرفتم، اما این دلیل نمی‌شود، آدم‌ها در هر حیطه‌ای که می‌خواهند وارد شوند، کلاس نروند. خودم را هنرمندی خودآموخته می‌دانم و با این‌که برای آواز هم دوره ندیده‌ام اما پس از برگزاری کنسرت و بازخوردهایی که می‌گیرم، ادامه‌ی مسیرم در آواز رقم خواهد خورد.

او درباره‌ی علاقه‌مندی‌هایش در حوزه‌ی موسیقی گفت:‌ ساز مورد علاقه‌ام درامز است و شاید روزی تصمیم بگیرم، آن را برای دل خودم بنوازم.

این بازیگر سینما و تئاتر در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دوست دارم برای زنان سرزمینم بخوانم. یک شب ما زن‌ها در تالار وحدت دسته‌جمعی با هم باشیم. در همه‌ی ترانه‌های‌مان نیز واقعا عشق جریان دارد، اصلا موسیقی به‌طور کلی عشق است.

قاضیانی درباره‌ی رپرتوآر اجرا نیز بیان کرد: در این رپرتوآر، ترانه‌های نوستالوژیک را با تنظیم مدرن داریم؛ اما اگر بتوانم کارم را خوب ادامه دهم، دوست دارم از این به بعد قطعاتم را انتخاب کنم.

این هنرمند در بخش پایانی سخنانش به طراحی لباس کنسرتش اشاره و اضافه کرد: سارا جعفریه را برای طراحی لباس انتخاب کردم، در حالی‌ که بسیاری از طراحان را می‌شناسم که دوست دارند با هم کار کنیم، اما ترجیح من او بود، چون خواستم با کسی باشم که روی کارش متمرکز است. طراحی‌های او مورد علاقه‌ی من است به این علت که برای خودش و در دنیای خودش با همین سن کمی که دارد، اتفاق رقم می‌زند. طراحی لباس فاطمه معتمدآریا که امسال جایزه‌ی ویژه هیئت داوران «آسیاپاسیفیک» را گرفت و برای ایران افتخار آفرید، طراحی سارا جعفریه بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir