ممنوع الفعالیت بودن خواننده سرشناس پاپ برطرف شد
زانیار خسروی خواننده موسیقی پاپ که چند ماهی ممنوع الفعالیت بود, بالاخره اجازه فعالیت رسمی را دریافت کرد.

ممنوع الفعالیت بودن زانیار خسروی برطرف شد

ممنوعیت فعالیت رسمی «زانیار خسروی» برطرف شد. این خواننده جوان با همراه چند خواننده دیگر  از حدود هفت ماه قبل به دلیل شائبه همکاری با یکی از رسانه‌های غیرمجاز با حکم ممنوع‌الفعالیت مواجه شده بود. اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همزمان با حل این مشکل، زانیار خسروی بالاخره روی صحنه خواهد رفت.

به تازگی هم پوسترهایی در فضای مجازی و خصوصا صفحات منتسب به طرفداران زانیار دست به دست می‌شود و حکایت از آن دارد که روز 24 اردیبهشت باید منتظر اولین کنسرت او پس از ماه‌ها در تهران باشیم.این برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن هم به زودی آغاز می‌شود.

اما داستان ممنوع‌الفعالیت شدن مجدد زانیار خسروی فرایند تقریبا پیچیده‌ای را سپری کرد. به این دلیل که در پاییز سال گذشته جمعی از چهره‌ها و گروه‌های سرشناس موسیقی در سبک‌های مختلف به دلیل شائبه همکاری با یکی از سایت‌های خارج از کشور از برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم رسمی منع شدند.تا پایان زمستان 94 رفته رفته از تعداد لیست ممنوع‌الفعالیت های موسیقی کاسته شد اما خبری از زانیار نبود.

حواشی پیرامون خواننده آلبوم «28» تا جایی پیش رفت که برادر او را هم به اعتراض واداشت. «سیروان خسروی» همزمان با جنجال‌های حضور «سالار عقیلی» در شبکه «من و تو» در یک پست اینستاگرامی نوشت:« بيش از ٣ ماه از ممنوعيت فعاليت برادرم به اتهام همكارى با سايت راديو جوان گذشته است! منظور از همكارى، استفاده بدون اجازه اين سايت از آهنگ‌هاى برادرم و تمامى خوانندگان پاپ و سنتى مجاز كشور است. به چه حقى فقط زانيار خسروى بايد شامل اين ممنوعيت باشد؟ اگر اين اتهامِ ثابت‌نشده و پوچ، بايد منجر به ممنوع‌الفعاليت شدن شود، بايد تمامى خوانندگان مجاز كشور شامل اين ممنوعيت شوند.»

البته داستان ممنوعیت فعالیت خسروی کوچک فقط به اینجا ختم نشد و او حتی نتوانست در کنسرتی که از قبل قراردادش را منعقد کرده بود هم حاضر شود. قرار بود زانیار روز سوم دی در شهر یزد روی صحنه برود که به جای او سیروان اجرای برنامه را بر عهده گرفت و روی صحنه حاضر شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com