محمدرضا فروتن افسانه شخصی اش را با مردم درمیان گذاشت + عکس
آلبوم موسیقی "می فهممت" با صدای محمدرضا فروتن منتشر شد.او در این آلبوم با  سیروان خسروی، رضا تاجبخش و امیر میلاد نیکزاد همکاری کرده است.

آلبوم می فهممت با صدای محمدرضا فروتن منتشر شد!

آلبوم موسیقی «می‌فهممت» با صدای «محمدرضا فروتن» بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ایران منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با انتشار آلبوم، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز» بصورت قانونی دانلود کرد.

محمدرضا فروتن یادداشت کوتاهی همراه با آلبوم خود منتشر کرده و در آن خطاب به مخاطبانش نوشته است:

  • «به نام فهم مطلق که اوست. افسانه شخصی می‌فهممت در خاطرات نادیده و روزگار دیدهام، بوده است و در من هیاهویی خاموش و منزوی را سالهای سال رهبری می‌کرده است. خواندن، شبیه که نه، نیاز مبرمی بود در من که رهایی را برای روحم بر بومی خجل، نقش می‌زد و من نیز به تنهایی تماشایش می‌کردم. خواندن را چنان موهبتی از عالم بالا می‌دانم که تا دمی از پس بازدمی در من می‌دمد شاکر درگاهش خواهم بود. اکنون که تقدیر چنان تاسهای خویش را بر نرد روزگار نشاند که افسانه شخصی‌ام را با شما در میان بگذارم باید بگویم چگونه آن هیاهوی منزوی شمایلی جمعی به خود گرفت و عمومی گشت. سببش دوست گرامیم افشین یداللهی است که تحقق آرزوهای دیگران به اندازه آرزوهای خودش برایش مهم بود، حتی بیشتر. اکنون که اثر پیشکش شده است به محضرتان از درگاه فهم مطلق که همانا اوست خواستارم که به صلح خویش با خویشتن بیفزاید و احسن الحالی گردد برای احوالات‌تان هرچند کوتاه.»

آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن

آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:musiciranian.ir