بازگشت گروه دخترانه «اسپایس گرلز» بدون «ویکتوریا بکهام»
گروه Spice Girls متشکل از پنج دختر جوان بود که با ارائه ترانه «Wannabe» (تقلید کار) به یکی از برترین گروه‌های پاپ تبدیل شدند. اکنون به نظر می رسد ویکتوریا بکهام از این کار کناره گیری کرده است

اعضای اسپایس گرلز Spice Girls و دلیل جدایی ویکتوریا بکهام از آن ها

آن ها می خواندند که «دوستی پایانی ندارد» اما در کمال تاسف به نظر می رسد که این جمله دستکم در مورد گروه موسیقی بریتانیایی موسوم به «اسپایس گرلز» (Spice Girls) صدق نمی کند. روز گذشته در خبری که با شگفتی، حیرت و البته شادی بسیاری از طرفداران این گروه موسیقی همراه بود، اعلام شد که اعضای موفق ترین گروه دخترانه موسیقی تاریخ برای یک تور خداحافظی دوباره کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت، آن هم ۲۴ سال پس از آن که جینجر، پُش، اسپورتی، بیبی و اسکری برای اولین بار دور هم جمع شده و دختران نوجوان بریتانیایی را به وجد آوردند.

اگر چه ۴ نفر از این گروه ۵ نفره در نشست خبری روز گذشته حاضر بودند اما پُش که اسم هنری ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام ستاره سابق دنیای فوتبال، است و اکنون با داشتن ۴ فرزند در عرصه مد و فشن فعالیت قابل توجهی دارد در این نشست حضور نیافته بود که این موضوع باعث شد بسیاری به این نتیجه برسند که ویکتوریا برای تور خداحافظی در کنار ۴ دوست سابق خود حاضر نخواهد شد. تا آنجایی که رسانه های خبری اطلاع دارند، گفتگوها و مذاکرات بسیاری برای اتحاد موقت دوباره این گروه دخترانه صورت گرفته است تا آن ها راضی شوند که یک بار دیگر و برای آخرین بار در کنار هم به اجرای ترانه های قدیمی خود بپردازند.

کناره گیری ویکتوریا بکهام از گروه Spice Girls

بر اساس اطلاعات یک منبع موثق، درگیری و دشمنی شدیدی بین مل بی (ملانی براون)، مل سی (ملانی چیسهلم)، اما بونتون و جری هورنر با ویکتوریا بکهام و مدیر سابقشان سایمون فولر در سال های گذشته رخ داده است. این عدم توافق چنان شدید بوده  که مل بی در اوایل سال کنونی مجبور شده بیش از ۴ نامه برای ویکتوریا بکهام بفرستد.

ویکتوریا بکام,ویکتوریا بکهام,جدایی ویکتوریا بکهام از اسپایس گرلز,ویکتوریا بکهام در اسپایس گرلز,گروه اسپایس گرلز
ویکتوریا بکهام


به نظر می رسد که خصومت ناشی از حس خیانتی است که به نظر این ۴ نفر، ویکتوریا بکهام اکنون ۴۴ ساله و فوبر ۵۸ ساله با اعلام خروج از این تور خداحافظی به گروه کرده اند. ماه فوریه گذشته این گروه اعلام کرده بود که همه اعضا با مدیریت فولر آخرین تور کنسرت خود را برگزار خواهند کرد که اکنون به نظر می رسد ویکتوریا بکهام از این کار کناره گیری کرده است.

یکی دیگر از عوامل درگیری و دشمنی، ظاهراٌ تصویری از ویکتوریا بکهام با لباس های مخصوص خود در گروه اسپایس گرلز است که اوایل تابستان امسال روی جلد مجله ووگ رفت که باعث خشم و واکنش شدید مل بی شد. هفته گذشته، مل بی با حالتی بسیار عصبانی و معترضانه با ظاهری شبیه ویکتوریا بکهام در جشن هالووین حاضر شد و بدین ترتیب مشخص شد که حتی اگر طرفداران نیز بخواهند، ویکتوریا در تور کنسرت گروه اسپایس گرلز حضور نخواهد یافت. مل بی همچنین گفت که رابطه بین او و ویکتوریا بکهام «رابطه عشق نفرت» است. در ویدیو رسمی که روز گذشته منتشر شد نیز اشاره ای به عضو غایب گروه نشده بود، هر چند ویکتوریا پیامی دوستانه را در مورد اتحاد دوباره هم گروهی های سابق خود منتشر کرده بود.

ویکتوریا بکام,ویکتوریا بکهام,جدایی ویکتوریا بکهام از اسپایس گرلز,ویکتوریا بکهام در اسپایس گرلز,گروه اسپایس گرلز
مل بی

با این وجود، علیرغم رسیدن روابط اعضای این گروه به کمترین مقدار خود در سال های اخیر، چهار عضو باقیمانده اسپایس گرلز امیدوارند که ویکتوریا بکهام دستکم برای یک شب از سه شب تور گروه به آن ها بپیوندد. یکی از منابع نزدیک به گروه گفته است که او باید این کار را برای «یادآوری به دیوید در مورد زنی که روزی او را عاشق خود کرد» انجام دهد، در حالی که دوستان ویکتوریا این ایده را به باد تمسخر گرفته و اعلام کرده اند که وقوع چنین اتفاقی غیرممکن به نظر می رسد. ااما واقعیت بازگشت این گروه موسیقی که روزگاری از پرطرفدارترین گروه های موسیقی جهان بود چیست که می تواند برای هر کدام از آن ها ۸ میلیون پوند و یا بیشتر از آن درآمد داشته باشد؟ آیا آن ها بدون حضور پُش می توانند ورزشگاه ویمبلی لندن را به وجد بیاورند؟

علاقه شدید مل بی به برگزاری این تور خداحافظی از آن جهت است که وی اخیراً پس از جدایی از استفن بلافونته، تهیه کننده سینمایی مشهور، کاملاً ورشکسته و ناامید شده است. اخیراً دادگاه دستور داده که وی مبلغ ۲۷۰٫۰۰۰ پوند به صورت یکجا و ۳٫۰۰۰ پوند نیز به صورت ماهانه به خاطر هزینه نگهداری از فرزندان به شوهر سابقش بپردازد. مقداری پول از طریق یک اعانه در اواخر ماه گذشته برای وی جمع آوری شد و حتی دستمزد وی برای حضور در برنامه مسابقه ای تلویزیونی America’s Got Talen نیز توسط سایمون کاول افزایش یافته است.

اما وکلای مل بی در دادگاه سال گذشته فاش کردند که او تمامی ۳۸ میلیون پوند دارایی اش را خرج کرده است و او و بلافونته حتی پول نقد لازم برای پرداخت مالیاتشان در پایان هر سال را نیز ندارند. بدین ترتیب می توان ذوق شدید و تلاش مل بی برای برگزاری یک تور محدود چند روزه که برای او درآمدی حدود ۱۰ میلیون پوندی را در پی دارد درک کرد. با این وجود، تلاش برای متحد کردن دوباره دختران اسپایس گرلز به پیش از دوران جدایی مل بی از همسر سابقش باز می گردد. اولین شایعات در مورد این موضوع در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که بر اساس آن این گروه ۵ نفره می خواستند در سال ۲۰۱۶ و به مناسبت ۲۰اُمین سالگرد انتشار اولین آهنگشان، «Wannabe»، دور هم جمع شوند که البته این اتفاق رخ نداد.

آن دفعه نیز علیرغم موافقت چهار دختر دیگر، ویکتوریا بکهام تمایلی به این اتحاد نداشت و دست رد به سینه دوستان سابقش زد. در آوریل ۲۰۱۶ نیز مل بی اعلام کرد که تمایلی به همراهی دوباره با اعضای گروه ندارد. در ماه جولای همان سال، ۳ نفر باقیمانده قصد اجرایی محدود در هاید پارک را داشتند که با تهدید مل بی و ویکتوریا بکهام به شکایت قانونی مواجه شدند. با فرا رسیدن سپتامبر ۲۰۱۶، یک ایده دیگر شکل گرفت که بر اساس آن یک برنامه کشف استعداد تلویزیونی برگزار شود که برنده یا برندگان شانس ملحق شدن به سه عضو باقیمانده اسپایس گرلز در روی صحنه را داشته باشند. در ژانویه سال گذشته جری اعلام کرد که نمی تواند بار دیگر در اتحاد گروه سابقش حضور داشته باشد زیرا اخیراً فرزند پسرش از ازدواج با کریستین هورنر را بدنیا آورده است.

ویکتوریا بکام,ویکتوریا بکهام,جدایی ویکتوریا بکهام از اسپایس گرلز,ویکتوریا بکهام در اسپایس گرلز,گروه اسپایس گرلز
اما بونتون


در آوریل ۲۰۱۷، با شکست دومین ازدواج مل بی، ایده برگزاری یک تور خداحافظی قوت بیشتری به خود گرفت. فوریه گذشته نیز جلسه ای بین تمامی اعضای گروه، از جمله ویکتوریا بکهام- در منزل شخصی جری در لندن برگزار شد که همگی بر انجام کاری مشترک در قالب گروه اسپایس گرلز تاکید کردند که شروع برنامه هایی بود که اکنون به اجرای کنسرت خداحافظی منتهی شده است. مل بی ۴۳ ساله به شدت به عواید مالی این کنسرت نیاز دارد. او برای سری ۲۰۱۹ برنامه America’s Got Talent دستمزدی ۲٫۱۵ میلیون پوندی دریافت خواهد کرد و این در حالی است که او ۳ دختر از سه مرد متفاوت دارد: فینیکس ۱۹ ساله از همسر اولش جیمی گلزار؛ آنجل ۱۱ ساله از نامزدش ادی مورفی و مدیسون ۷ ساله از شوهر دومش بلافونته.

ویکتوریا بکام,ویکتوریا بکهام,جدایی ویکتوریا بکهام از اسپایس گرلز,ویکتوریا بکهام در اسپایس گرلز,گروه اسپایس گرلز
جری هورنر




ِاما بونتون ۴۲ ساله به دی جی مشغول بکار است و گفته می شود که نزدیک به ۲۱ میلیون پوند ثروت دارد. او و نامزدش جید جونز که یکی از اعضای سابق گروه پسرانه Damage است، دو فزند پسر به نام های تیت ۱۱ ساله و بیو ۷ ساله دارند که همگی در شمال لندن زندگی می کنند. مل سی، ۴۴ ساله نیز که ظاهراً ۲۷ میلیون پوند ثروت اندوخته، بعد از خروج از گروه اسپایس گرلز، به صورت انفرادی در عرصه موسیقی فعالیت می کند که البته موفق نیز بوده است. او یک دختر ۹ ساله به نام اسکارلت از ازدواج با توماس استار، فعال در حوزه املاک، دارد و اخیراً نیز با مدیر برنامه هایش، جو مارشال، نامزد شده است.

ویکتوریا بکام,ویکتوریا بکهام,جدایی ویکتوریا بکهام از اسپایس گرلز,ویکتوریا بکهام در اسپایس گرلز,گروه اسپایس گرلز
مل سی


جری، ۴۶ ساله نیز که ۳۰ میلیون پوند ثروت جمع کرده بعد از فروپاشی گروه اسپایس گرلز در حوزه خوانندگی، نویسندگی کتاب های کودکان و مجری گری در برنامه مسابقه خوانندگی بی بی سی فعالیت دارد. او از رابطه اش با ساشا گرواسی، فیلمنامه نویس و روزنامه نگار مشهور بریتانیایی دارای یک دختر ۱۲ ساله به نام بلوبل شده و پس از ازدواج اخیرش با کریستین هورنر، مدیر اجرایی موتور سواری، صاحب یک فرزند پسر ۲۲ ماه به نام مانتی شده است.

در صورتی که تصمیم ۴ عضو باقیمانده گروه موسیقی دخترانه اسپایس گرلز بدون ویکتوریا بکهام قطعی شود، کنسرت یک هفته ای خداحافظی آن ها در تابستان آینده برگزار خواهد شد اما تجربه نشان داده که نباید به تصمیم گیری های اعضای این گروه موسیقی از هم پاشیده زیاد امیدوار بود و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. این گروه یکبار دیگر نیز در سال ۲۰۰۷ با یک آهنگ جدید با عنوان «Headlines» قصد بازگشت به عرصه موسیقی را داشتند که با شکست مواجه شده و با قرار گرفتن در رتبه ۲۰اُم پرفروش ترین آهنگ های ماه بریتانیا، شاهد فروش تنها ۵٫۰۰۰ نسخه بود.

 

بیشتر بدانید : گروه اسپایس گرلز دوباره دور هم جمع می‌شوند!

بیشتر بدانید : عاشقانه ترین رابطه های سلبریتی های هالیوود/ از جرج کلونی تا کیم کارداشیان



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com