زندگینامه بهنام صفوی + تصاویر از کودکی تا روزهای سخت در بیمارستان
در این گزارش زندگینامه کوتاهی از بهنام صفوی خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان را بخوانید

بهنام صفوی که بود؟

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایرانی متولد ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران بود.

عکس کودکی بهنام صفوی
عکس کودکی بهنام صفوی

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری ساز‌های کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

بهنام صفوی در کنار همسرش
بهنام صفوی در کنار همسرش

وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد. بهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران است و طرفداران زیادی دارد. نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از «پسر مودب موسیقی ایران»، «سلطان آرامش» و... .

تصویری از بهنام صفوی در کنار فرزندش
تصویری از بهنام صفوی در کنار فرزندش

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که فرزندان شان را در خارج از کشور به دنیا آوردند + تصاویر

وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجرا‌های زیادی را هم برگزار نمود.

بیشتر بدانید : کنسرت بهنام صفوی برای اولین بار بعد از جراحی تومور مغزش!

 کنسرت بهنام صفوی
کنسرت بهنام صفوی

چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی مجدد قرار گرفت. بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و تا امروز دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می داد.

بیشتر بدانید : عکس بهنام صفوی پس از جراحی توسط پروفسور سمیعی+وضعیت فعلی اش

 بهنام صفوی در بیمارستان
بهنام صفوی در بیمارستان

طبق آن چه مدیر برنامه های بهنام صفوی اعلام کرد در پنجاه روز اخیر، به دلیل شیمی درمانی دچار ضعف شدید بدنی و تنگی نفس شده بود. وی که اخیرا به دلیل آلودگی هوا در اصفهان زندگی می کرد، بارها به بیمارستان منتقل و مجدد مرخص می شد. در نهایت این خواننده جوان در سن ۳۶ سالگی پس از سال ها تحمل بیماری صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بدانید : بهنام صفوی درگذشت + علت فوت

بیشتر بدانید : جزئیات درگذشت بهنام صفوی از زبان مدیر برنامه هایش

بیشتر بدانید : بهنام صفوی دوباره در بیمارستان بستری شد + وضعیت سلامتی

بیشتر بدانید : کنسرت بهنام صفوی برای اولین بار بعد از جراحی تومور مغزش!


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir