کنسرت مسیح و آرش، در جشنواره موسیقی فجر 98 + عکس
مسیح و آرش عدل‌ پرور دو هنرمندی که طی سال‌های اخیر در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می‌کنند در اولین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازند

مسیح و آرش بخش پاپ جشنواره «فجر» 98 را افتتاح می‌کنند

برادران مسیح و آرش عدل پرور دو هنرمندی که طی سال‌های اخیر در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می‌کنند روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در اولین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازند.

این دو هنرمند که طی سال‌های اخیر و پس از کسب مجوزهای لازم  با نام هنری «مسیح و آرش» به فعالیت خود ادامه می‌دهند، از جمله گروه‌هایی هستند که آثارشان اغلب با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند و از آن‌ها می‌توان به عنوان گروه‌های پرطرفدار موسیقی پاپ نام برد.

آلبوم «دریا» اولین آلبوم رسمی این گروه دو نفره است که سال ۱۳۹۷ در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این دو هنرمند بعدها ضمن حضور رسمی در تیتراژ تعدادی از برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیونی از جمله «ماه عسل» عملا حضورشان را به تثبیت رسانده و قطعات متعددی را در قالب تیتراژ و تک آهنگ منتشر کردند که از آن جمله می‌توان به قطعه‌های «لیلا»، «دمت گرم»، «نالوطی»، «مرد»، «ماه عسل»، «خواب خوب» «خالی بود دستم»، «گلی»، «زدی پر»، «بعد از تو» و تعدادی دیگر اشاره کرد.

جشنواره موسیقی فجر 98,مسیح و آرش درجشنواره موسیقی فجر
جشنواره موسیقی فجر 98

کنسرت «مسیح و آرش» در قالب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۲۳ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فچر به ریاست محمد اله یاری ( مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود. این در حالی است که ۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

استان‌های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، منطقه آزاد اروند، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و فارس نیز برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند. بر این اساس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تعدادی از استان‌ها با اجرای گروه‌های استانی بر اساس فراخوان‌هایی که در استان‌ها اعلام شده، برگزار می‌شود و در برخی استان‌ها نیز گروه‌های حاضر در جشنواره در استان برنامه اجرا می‌کنند.

 مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز روز پنجشنبه اول اسفند ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.


بیشتر بدانید : پرطرفدارترین آهنگ های موسیقی پاپ در سال 97

بیشتر بدانید : مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر 96: جزئیات دقیق

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com