کپی نعل به نعل "جاده قدیم" از سریال معروف آمریکایی!
سریال "جاده قدیم" با بازسازی یک کاراکتر معروف از یک سریال  آمریکایی با نام "برکینگ بد" کپی و تقلید کرده است.

بازسازی یک کاراکتر معروف آمریکایی در سریال «جاده قدیم» باعث شد تا پرونده کپی کاری از فیلم های خارجی در فیلم های وطنی قطور تر شود.

مخاطبان تلویزیون یکشنبه شب وقتی مشغول دیدن سریال «جاده قدیم» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» بودند با یک کاراکتر جدید آشنا شدند. با ورود این کاراکتر جدید احتمالا بسیاری از علاقه مندان و دنبال کنندگان سریال های خارجی متوجه شباهت چهره و گریم این کاراکتر با شخصیت اول سریال «برکینگ بد» یعنی «والتر وایت» با بازی «برایان کرنستون» شدند.

سریال "جاده قدیم"

 سریال "جاده قدیم"

اگرچه در سالهای اخیر کپی کاری موبه مو در سینمای تجاری به امری عادی تبدیل شده است اما گویا تلویزیونی ها نیز موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده اند. ماه رمضان سال گذشته نیز سریال «هفت سنگ» در همان قسمت اول شگفتی مخاطبانش را از لحاظ شباهت به سریال «modern Family» برانگیخت. بعد از واکنش منفی رسانه ها درباره این سریال مناسبتی دست اندرکاران این سریال اعلام کردند که قصه سریال در قسمت های بعد متفاوت خواهد شد.

عوامل سریال «جاده قدیم» نیز که از قبل منتظر واکنش مردم و رسانه ها بودند در مصاحبه های خود گفتند که از روی عمد خواستند با شخصیت اصلی این فیلم در سریالشان شوخی کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com