حضور هومن برق نورد با وزن 105 کیلو در خندوانه!
برنامه روز گذشته خندوانه ( شنبه 7 شهریور ) با اجرای رامبد جوان و با حضور جناب خان و هومن برق نورد برگزار شد.

هومن برق نورد در خندوانه

رامبد جوان شادی این قسمت از خندوانه را به خانم‌ های سرپرست خانواده تقدیم کرد. در ادامه جناب خان وارد صحنه شد و گوش ماهی ای کنار گوش خود گذاشته بود و همه را وادار کرد که سکوت کند. بعد مشخص شد که یکی از بینندگان برنامه این صدف را از جنوب به همراه یک نامه فرستاده و در آن نوشته : هر وقت دلت برای دریا تنگ شد این را کنار گوشت نگه دار تا صدایش را بشنوی، صدایی که شاید خیلی از ما هم تجربه شنیدش را با این روش داشته‌ایم، موج دریا از داخل صدف. در اخر جناب خان رو به خلیج فارس گفت : قربانت ، موج زیاد داشته باشی، بعضی وقتا طوفانی بشی، نیلگون باشی، همیشه فارس باشی!

سپس جناب خان یک شعر خواند و رو به رامبد جوان گفت : می‌خواهم اعتراف کنم اگر چند روز نبینمت دل تنگت می‌ شوم،  فکر می‌کنم تو همان دوستی هستی که همیشه منکرش شده بودم. رامبد جوان هم با خوشحالی جواب داد: پس بیا از این به بعد مثل دو تا برادر کنار هم باشیم و جلو برویم‌ و همکاری کنیم.

جناب خان نیز به این باور رسید که جوان، برادر او است و جناب خان برادر بزرگتر اوست. سپس برای ادای برادر بزرگتر را درآورد و گوشی وی را جواب داد و او را نصیحت کرد و گفت این چه دوستایی هست که تو داری! سپس به یک آزمایشگاه زنگ زد تا رامبد جوان برای تست اعتیاد به آن جا برود ، او می خواست جوان را به کمپ ترک اعتیاد بفرستد.

در بخش بعدی رامبد جوان از مهمان اصلی برنامه دعوت کرد که به روی صحنه بیاید . مهمان این قسمت هومن برق نورد بود. ابتدا  قرار شد تا همه چشم‌ ها را ببندند تا وی آن‌ها را به جایی که می‌خواهد ببرد، این هنرمند هم فضای زندگی‌ اش را از بعد اتمام کارش تا رفتن به خانه را توصیف کرد.‌

هومن برق نورد درباره وزن خود گفت:  سر سریال«پرده نشین‌ 120 کیلو بودم و تا الان 15 کیلو کم کرده و 105 کیلو شده ام. او همچنین از عدم علاقه‌ اش به گوشت،‌ مرغ و کلا غذاهای دریایی گفت ، در این بین در پاسخ به رامبد جوان که گفت چه مدلی می‌خوابی؟ او بلند شد و با خوابیدن کف استودیو حالت خود را دقیقا توضیح داد!

در ادامه وی در خصوص با مزه بودن کاراکترهای خود، بیان کرد: در هر پروژه‌ای حرف اول را متن می‌ زند، اگر کاری بامزه بوده به خاطر همان نوشتاری است که وجود دارد و اصل قضیه هم همین است. چون من کم بداهه گویی می کنم.

در ادامه وی با رامبد جوان دارت بازی کرد و لبخند 10 ثانیه ای خود را زد و این برنامه نیز بدون حضور نیما شعبان نژاد به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات