دلایل حمید لولایی برای دوری از تلویزیون
حمید لولایی پس از سه سال دوری از تلویزیون هم اینک با سریال پنچری به تلویزیون بازگشته است،او در گفت و گویی به بیان علت دوری اش و توضیحاتی درباره ی این سریال پرداخت.

گفت و گو با حمید لولایی

حمید لولایی درباره علت سه سال دوری‌اش از تلویزیون گفت و درباره سریال «پنچری» توضیح داد.این بازیگر کمدی که این روزها با مجموعه طنز «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام به تلویزیون بازگشته است، درباره‌ علت سال‌های دوری‌اش از تلویزیون عنوان کرد:
که تلویزیون با مشکلات مالی مواجه بود و به طور کلی این وقفه به نبود کار برمی‌گشت.به طور مثال هر سال بهترین زمان یعنی عید و ایام رمضان متعلق به مجموعه‌های موفق مهران مهام بود. اما در حال حاضر با شرایطی که تلویزیون با آن مواجه است، بسیاری از هنرمندان گزیده‌ کار می‌کنند. در حال حاضر نیز کمپین‌هایی در تلگرام درست کرده‌اند که هنرمندانی مطرح مثل رضا عطاران به تلویزیون بازگردند.

 

حمید لولایی

حمید لولایی

این بازیگر با بیان اینکه تلویزیون با مشکلات مالی مواجه است، یادآور شد:
این سه سال واقعا کار نبود که ما به تلویزیون بیاییم. زمانی که آقای مهام بیکار شوند ما هم بیکار می‌شویم؛ البته یک‌سری کارهایی در نمایش خانگی و سینما داشتم اما آن‌ها نیز هر کدام مشکلات خود را داشتند. به عنوان مثال فیلم «سه بیگانه»‌ قرار بود سال گذشته اکران شود اما با مشکلاتی مواجه شد؛ بنابراین آن چیزی که به دل آدم بنشیند نبود؛ چرا که به هر حال من بیشتر کار تلویزیونی کرده‌ام و کار سینمایی و نمایش خانگی باب میل‌ام نبوده است.

لولایی درباره‌ همکاری‌اش با برزو نیک‌نژاد و مهران مهام نیز اظهار کرد:
«تنها گزینه حضورم در این مجموعه خود کارگردان بود. من از برزو نیک‌نژاد آنقدر تعریف شنیدم و کارهایش را دوست داشتم که تصمیم گرفتم حتما با ایشان کار کنم. حتی راجع به نقش من چیزی توضیح ندادند و فقط مهران مهام مطرح کرد که باید کاری را شروع کنیم و من هم پذیرفتم.

این بازیگر در پایان درباره نقش خود در مجموعه «پنچری» توضیح داد:
در این مجموعه نقش عمو پرویز را ایفا می‌کنم و یوسف تیموری و رضا داودنژاد در این مجموعه در کنار من خواهند بود.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir