برنامه «1400» در ايام دهه مبارك فجر، با اجراي «رضا رشيدپور» به روي‌ آنتن شبكه تهران خواهد رفت.
رضا رشيدپور با اعلام اين خبر در گفت و گو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: برنامه "1400" يك تاك شو به سبك برنامه‌هايي است كه قبلا اجرا كرده‌ام ولي محتواي آن، متفاوت با برنامه‌هاي قبلي است و مضموني جديد دارد.
وي با بيان اينكه "1400" از روز 11 بهمن‌ماه تا 21 بهمن ماه هرشب پخش خواهد شد، افزود: مدت زمان اين برنامه 60 دقيقه است و خلاف برنامه‌هاي قبلي كه مسئولين و هنرمندان مهمان برنامه بودند، مردم از هر قشري به اين برنامه خواهند آمد و وضعيت حال حاضر جامعه را بررسي خواهند كرد.
وي در ادامه گفت: ترسيم ايران در سال 1400شمسي، يكي ديگر از بخش‌هاي برنامه است و ما از مهمانان خود مي‌خواهيم كه اوضاع ايران را در اين سال ترسيم كنند.
رشيد‌پور همچنين افزود: البته در خلال اين توصيفات و نقدها، آمادگي اين را داريم كه مسئولان از طريق شماره‌اي كه مختص آنهاست با برنامه تماس بگيرند و درباره نقد و بررسي مهمانان پاسخگو باشند.
وي تصريح كرد: اين برنامه در ايام دهه مبارك فجر به‌صورت زنده پخش خواهد شد و اميدوارم بتواند مخاطبان را راضي نگه دارد.
به گزارش فارس، از ديگر فعاليت‌هاي تازه «رشيد پور» مي‌توان به انتشار مجله‌اي جديد اشاره كرد كه پيش‌تر قرار بود با نام «گلدون» منتشر شود اما بر اساس آخرين اخبار با عنوان «رويش» از فردا روي دكه‌ها خواهد بود.
وي در يادداشتي به مناسبت انتشار «رويش» نوشته است:
«من- رضا رشيدپور- مهمان مجري شايد آشنايي تلويزيون- اينك با كمك دوستان هنرمندم اولين شماره مجله «رويش» را آماده انتشار كرده ايم. اميدوارم كه تنهايم نگذاريد و كمك كنيد تا من هيچ در كنار دستان حقيقت نگار صدها همكار شريف مطبوعاتي مشق سادگي بنويسم...».