دلیل اصلی توقف پخش برنامه ناصر ملک مطیعی بالاخره افشا شد
در پی ناهماهنگی‌ در دعوت از یک مهمان برای حضور در ۲ برنامه تلویزیونی و حواشی آن، رئیس سازمان صداوسیما مستقیم وارد ماجرا شد.

با دستور مستقیم علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما

در هفته گذشته و یک روز مانده به شب یلدا، خبر آمد «ناصر ملک‌مطیعی» از بازیگران سینمای قبل از انقلاب مهمان دو برنامه «من و شما» در شبکه شما و «دورهمی» در شبکه نسیم است.

بنا بر این گزارش، حواشی به وجود آمده درباره حضور این بازیگر و تلاش برای سوخت نشدن گفت‌وگوهایی که از قبل انجام شده بود تا جایی پیش رفت که شبکه شما که زودتر اقدام به تهیه برنامه کرده بود، برای دور نخوردن و نسوختن برنامه‌اش، من و شما را یک روز زودتر و پنجشنبه ساعت ۱۹ به روی آنتن ببرد.

از سوی دیگر حواشی پیش آمده راجع به حضور این بازیگر و اینکه اصلا می تواند روی آنتن رسانه ملی برود یا خیر و تب و تابی که در فضای مجازی به وجود آمد، باعث شد علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما خود وارد ماجرا شود و در حالی که تیتراژ برنامه من و شما به روی آنتن رفته بود و دقایقی از برنامه پخش شده بود، تلفنی برنامه را از روی آنتن پایین بکشد و دستور حذف بخش‌های مربوط به ملک‌مطیعی در دورهمی را هم صادر کند.

 همچنین به دلیل ناهماهنگی‌هایی که در دعوت از این مهمان پرحاشیه به تلویزیون انجام شده بود، علی عسکری به مدیران شبکه‌های شما و نسیم تذکر داده و بنا شده این برنامه‌ها بازبینی شده و احتمال دارد در فواصل زمانی دیگری به روی آنتن برود.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com