بیوگرافی فخرالزمان سریال بانوی عمارت + عکس
سریال بانوی عمارت چند بازیگر جوان و جدید را به تلویزیون ایران معرفی کرده است. یکی از این بازیگران، مریم مومن که در نقش فخرالزمان در این سریال حضور دارد و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند

عکس ها و زندگینامه مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت

 مریم مومن در سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر متولد شده است. این بازیگر جوان در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری است. وی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت اولین کار تلویزیونی اوست. او در حال حاضر مجرد است.

بیشتر بدانید : حاشیه های اینستاگرامی مریم مومن و پلیس فتا + فیلم

مریم مومن,فخرالزمان,بانوی عمارت,فخرالزمان بانوی عمارت,مریم مومن در بانوی عمارت
مریم مومن

یکی از بازیگرانی که در سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود که بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.

مریم مومن,فخرالزمان,بانوی عمارت,فخرالزمان بانوی عمارت,مریم مومن در بانوی عمارت
مریم مومن

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است که برای اولین بار در این نقش جلوی دوربین رفت و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند. او در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد.

نظر عزیزالله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت درباره بازی مریم مومن

خانم مریم مومن از بازیگرانی است که در اولین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران معروف و خوشنامی همچون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری و دیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ،ای اولین تصاویر از ایشان است که منتشر میشود،در طول این یک سال با صبوری که لازمه این کار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد ،در حالی که تصاویر دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امیدوارم خانم مریم مومن با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد.

مریم مومن,فخرالزمان,بانوی عمارت,فخرالزمان بانوی عمارت,مریم مومن در بانوی عمارت
مریم مومن در بانوی عمارت

مریم مومن درباره‌ی شخصیت فخرالزمان که به او سپرده شده، می‌ گوید :

من با اعتماد کامل و با چشمان بسته شخصیت فخری را پذیرفتم. هیچ چیز از شخصیت فخری نمی‌دانستم من حتی تا پایان تصویربرداری شخصیت کامل فخری را نمی‌دانستم و اجازه خواندن فیلمنامه را نداشتم؛ چرا که آقای حمیدنژاد معتقد بودند من سکانس به سکانس با شخصیت فخری و واقعیت فخری باید آشنا شوم. این نشان می‌دهد که من چقدر اعتماد کامل به کارگردان داشته‌ام و هرچه دارم از تلاش‌های ایشان است.

مریم مومن درباره چگونگی انتخاب او به عنوان نقش فخری می گوید :

من واقعا نمی‌دانم چگونه برای این نقش انتخاب شدم، اما بیش از هر چیزی اطلاعیه یک تست بازیگری را دیدم که در آن مطرح شده بود به یک بازیگر خانم با این رده سنی نیاز داریم. با توجه به اینکه من تست‌های دیگری را هم رفته بودم و آنها را تجربه کرده بودم احساس می‌کردم این تست نیز سرکاری است و قرار است سوء استفاده مالی شود.

مریم مومن,فخرالزمان,بانوی عمارت,فخرالزمان بانوی عمارت,مریم مومن در بانوی عمارت
فخرالزمان در سریال بانوی عمارت، مریم مومن

از طرفی من به این اعتقاد نداشتم این که می‌گویند، برای اینکه وارد دنیای بازیگری شوی باید کلاس‌های بسیاری را دوره ببینید. برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال کرده بودم و منتظر بودم تا نتیجه را اعلام کنند، صبح آن روز قرار بود برای جواب به دفتر این مجموعه بروم اما این کار را نکردم، عصر همان روز با من تماس گرفتند که چرا برای جواب‌دهی به دفترشان نرفتم.

مریم مومن,فخرالزمان,بانوی عمارت,فخرالزمان بانوی عمارت,مریم مومن در بانوی عمارت
مریم مومن، فخرالزمان سریال بانوی عمارت


آنجا بود که احساس بدی نداشتم و حتی به این هم فکر کردم که اگر دوره بازیگری و کلاس هم گذاشته شود آن را می پذیرم، در واقع با چشمان بسته این کار را پذیرفتم. قرار ملاقات گذاشته شد و من به دفتر آقای حمید نژاد آمدم، سپس تست های مختلفی برای بازیگری از من گرفته شد و بیرون آمدم.

مریم مومن,فخرالزمان,بانوی عمارت,فخرالزمان بانوی عمارت,مریم مومن در بانوی عمارت
مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

دوباره این حس را داشتم که این هم مثل تست‌های قبلی خروجی نخواهد داشت در مترو بودم که با من تماس گرفته شد که برای قرار داد به دفترشان بروم، حتی نمی‌دانستم قرار است چه نقشی را ایفا کنم. پس از آن بود که با خوشحالی و حتی گریه به خانه رفتم، مادرم نگران بود که چه اتفاقی برایم افتاده است و من گفتم باورم نمی‌شود که پس از این همه تلاش قرار است به آرزویم برسم.

سپس به صحبت‌های اولیه، تمرین به این نقطه رسیدیم که برای نقش فخرالزمان انتخاب شدم. از همان ابتدا دیالوگ‌های مربوط به تست شخصیت فخرالزمان را از من تست گرفتند.
 

بیشتر بدانید : نیکی نصیریان؛ آهوی سریال بانوی عمارت

بیشتر بدانید : آیا داستان سریال «بانوی عمارت» واقعی است؟

بیشتر بدانید : سریال «بانوی عمارت»؛ روایت عاشقانه‌ای در دل تاریخ

بیشتر بدانید : مثلث ها و مربع های عشقی در سریال بانوی عمارت!!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: وب‌سایت پارسی نو