چرا سعید آقاخانی این نام عجیب را برای سریال نوروزی اش انتخاب کرد؟! + عکس
سکانس‌هایی از دو قسمت سریال نوروزی «ن. خ» شنبه 4 اسفند در حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها تصویربرداری شد. سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر، درباره این سریال توضیحاتی ارائه داد

گفت و گو با سعید آقاخانی: من "نون.خ" هستم

سعید آقاخانی که امروز در حضور خبرنگاران، سکانس‌هایی از سریال نوروزی‌اش را کارگردانی کرد، برای اولین بار است که همزمان بازی و کارگردانی در یک سریال را تجربه می‌کند و این تجربه را دشوار می‌خواند. او که در سریال «ن. خ» ایفاگر شخصیت نورالدین خانزاده است نام سریال را برگرفته از این شخصیت می‌داند. سکانس‌هایی از دو قسمت سریال نوروزی «ن. خ» امروز شنبه در حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها تصویربرداری شد. سریال ن وروزی «ن. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی چهارم اسفند ماه با حضور جمعی از خبرنگاران در لوکیشن رستورانی در سعادت آباد تصویربرداری شد.

بیشتر بدانید : اولین عکس های سریال نوروزی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی در سریال «ن. خ»
سعید آقاخانی در سریال «ن. خ»


هومن حاجی عبداللهی و علی صادقی (بازیگران)، سعید آقاخانی (کارگردان و بازیگر) و مهدی فرجی (تهیه‌کننده) در پشت صحنه سریال «ن. خ» حضور داشتند و سکانس‌هایی از قسمت پنجم و نهم این سریال در خیابان و رستورانی در سعادت آباد با حضور بازیگران تصویربرداری شد.

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «ن. خ» در گفت‌وگویی اعلام کرد 

سریال «ن. خ» که تصویربرداری آن از اواخر آذر ماه امسال آغاز شده است، از دوم عید به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. فرجی گفت که ممکن است فصل دوم این سریال طنز هم تولید شود. او همچنین احتمال داد نام سریال تغییر کند.

 سعید آقاخانی که با گریم در جمع خبرنگاران حاضر در لوکیشن سریال «ن. خ» حضور یافت، ضمن خوش‌آمدگویی، اظهار کرد:

سریال نوروزی «ن. خ» کاری اجتماعی است و فضایی نو دارد. بخشی از سریال در شهرستان و منطقه کردستان با زبان و فرهنگ کردی تولید می‌شود و پیش‌بینی می‌کنم کار جذابی باشد.

سعید آقاخانی کارگردان سریال نوروزی «ن. خ»
سعید آقاخانی کارگردان سریال نوروزی «ن. خ»

او با یادآوری اینکه همیشه با تلویزیون همکاری داشته است، ادامه داد:

ما برای ساخت این سریال به منطقه‌ای وارد شدیم که از لحاظ پوشش و زبان، فرهنگ متفاوتی داشت. این موضوع جذاب است. در گذشته فقط شبکه‌های استانی مثل شبکه کرمانشاه این قبیل سریال‌ها را تولید می‌کردند و ما در شبکه‌های سراسری چنین کارهایی را نداشتیم.

آقاخانی اظهار کرد:
تهران و لوکیشن‌های پایتخت تکراری شده و نیاز است تفاوتی ایجاد شود که سریال «ن. خ» این کار را کرده است.

او با اشاره به نقش خود در این سریال نوروزی گفت:

نورالدین خانزاده، اسم شخصیتی است که در این سریال ایفا می‌کنم و به همین دلیل اسم سریال را مخفف این شخصیت گذاشتیم.

بیشتر بدانید : سعید آقاخانی با لباس کردی در سریال نوروزی 98!!

او ادامه داد:
اولین بار بود که هم کارگردان و هم بازیگر یک سریال بودم و تجربه سختی بود. تعویض هر لباس بخصوص لباس خانم‌ها در این سریال نیم ساعت زمان می‌برد. خدا را شکر کار خوب پیش می‌رود؛ البته استرس و فشار نزدیک عید بیشتر می‌شود.

سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال «ن. خ»
سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال «ن. خ»


آقاخانی بیان کرد:
فکر نکنم این سریال چالش داشته باشد چون من کُرد هستم و اکثر بازیگران سریال هم کُرد هستند. حدود ۲۰ بازیگر بومی داریم که از کردستان و کرمانشاه آمده‌اند.

بازیگران سریال نوروزی «ن. خ»

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند و به زودی بازیگران دیگری نیز به این مجموعه خواهند پیوست.

فیلمنامه این سریال ۱۵ قسمتی توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است که در عید به روی آنتن می‌رود.

 

بیشتر بدانید : نگاهی به سریال‌های نوروزی سال ۹۸

بیشتر بدانید : سریال های تلویزیونی را تا آخر سال از دست ندهید + عکس


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir