سایه شبکه جم GEM روی سر ستایش 3!!
بینندگان سریال «ستایش۳» این شبها شاهد حذف یکی از کاراکترهای اصلی آن به دلیل عذر سازندگان در دعوت از بازیگر آن هستند تا بعد از گریم جنجالی شخصیت ستایش (نرگس محمدی) حاشیه تازه ای گریبانگیر این مجموعه شود

شوخی کاربران با رامسین کبریتی!

رامسین کبریتی که در این سری مجموعه نقش صابر پسر داریوش ارجمند را بازی می‌کرد ، پاییز سال ۹۵ به شبکه GEM پیوست.

بیشتر بدانید : عکس: حضور رامسین کبریتی و سارا باهنر در شبکه جم

زمانی که بحث ساخت سری سوم چندان جدی نبود. پس از این اتفاق در سال ۹۶ با جدی شدن تولید این فصل از مجموعه، سازندگان ناچار به حذف رامسین کبریتی شدند، ولی کاراکتر صابر به دلیل اهمیتش طوری نبود که بتوان آنرا به کل نادیده گرفت. با این حال سازندگان با دعوت از بازیگر کمتر شناخته شده ای به نام یاسر حق‌شناس و توسل به گریم، تلاش کردند تا نقش صابر را با کاهش تصاویر، حذف دیالوگ و فلو کردن چهره در نماهای دور به او بسپارند(تصویر دوم). حالا در قسمتهای اخیر با پیشرفت داستان این خلأ بخوبی حس می شود. بویژه که فیلمنامه نویس ناگزیر شده دیالوگهای صابر و رفتارشناسی او را در قالب صحبتهای بقیه کاراکترها و تعاریف بگنجاند و توضیح دهد. مسئله ای که باورپذیری درام هم ضربه زده است. جالب آنکه حتی تصویر صابر در قاب عکس روی میز همسرش(با بازی فریبا نادری) هم با تصویر قربان نجفی دیگر بازیگر سریال جایگزین شده است!

از سویی، حذف کبریتی از «ستایش۳» منجر به طرح شوخی های کاربران در صفحه اینستاگرام او هم شده که با پیش رفتن قصه و طرح توطئه قتل او توسط همسرش، فالوورهای این بازیگر به او هشدار داده اند مواظب باشد و برخی هم به او حق داده اند که به کشور بازنگشته!

کبریتی که اخیراً در مصاحبه ای گفته «اگر اجازه بدهند به ایران بر می‌گردد و شبکه GEM برای هفت پشتش کافی بوده» همزمان با آغاز پخش این مجموعه تیزر آنرا در اینستاگرام خود منتشر کرد، اما درباره حاشیه های حذف خود از این سریال اظهار نظری نکرده است.


بیشتر بدانید : تلخ نامه رامسین کبریتی به خاطر وضعیت نا به سامانش

بیشتر بدانید : چه‌ کسانی مانع بازگشت بازیگر "جم" به ایران هستند؟ + عکس

بیشتر بدانید : تحقیر رامسین کبریتی در برنامه زنده شبکه جم و ترک برنامه توسط وی! + کلیپ

بیشتر بدانید : واکنش رامسین کبریتی به اتفاقات شبکه جم + متن خداحافظی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir