سریال "قورباغه" هومن سیدی: بازیگران و داستان سریال + تصاویر
«قورباغه» عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که فیلمبرداری آن در ایران و خارج از کشور انجام شد

آخرین اخبار از سریال "قورباغه" با بازی نوید محمدزاده

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. این اولین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است. همچنین برای اولین بار نوید محمدزاده در یک اثر از شبکه نمایش خانگی حضور دارد. نخستین تریلر رسمی این سریال بعد از گذشت ۹ ماه از فیلمبرداری منتشر شد.

سریال قورباغه هومن سیدی
تصاویر سریال قورباغه

این سریال، چهارمین همکاری نوید محمد زاده با هومن سیدی بعد از فیلم‌های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغز‌های کوچک زنگ زده» است.

سریال قورباغه قصه جالب و پر کششی دارد و تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است. این سریال به دلیل داستانی که دارد در قسمت هایی در خارج از ایران ضبط شده است. مدیر فیلمبرداری این سریال پیمان شادمانفر است.

هومن سیدی بازیگری که تجربه بازی در سریال گلشیفته و عاشقانه را در نمایش خانگی دارد این بار در تجربه ای متفاوت با کارگردانی یک سریال پرستاره به نمایش خانگی می آید.

سریال قورباغه هومن سیدی
بازیگران سریال قورباغه

  • نوید محمدزاده
  • صابر ابر
  • سحر دولتشاهی
  • فرشته حسینی
  • آناهیتا افشار
  • هومن سیدی
  • نوید پورفرج

فیلمبرداری «قورباغه» در ۱۵ قسمت تا پایان سال جاری ادامه دارد و پس از پایان فیلمبرداری و گذراندن مراحل فنی، در بهار سال ۹۹ منتشر خواهد شد.

سریال قورباغه هومن سیدی
صابر ابر و فرشته حسینی در سریال قورباغه

پیش از این صابر ابر تصویری از خود و نوید محمدزاده دیگر بازیگر این سریال را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:
«دنیا برای من جای کوچیکیه، قورباغه. بهار ۹۹، ۲۰۲۰»

سریال قورباغه هومن سیدی
نوید محمدزاده و صابر ابر در سریال قورباغه

حواشی جنجالی سریال قورباغه

از نکات حاشیه‌ای این فیلم می‌توان به انتشار اخباری مبنی بر دریافت دستمزد بالای محمدزاده و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان اشاره کرد که هردو خبر تکذیب شدند.

ماجرا چه بود:
چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را با شرکت تصویرگستر پاسارگاد که سرمایه‌گذار سریال شبکه خانگی «قورباغه» است به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد، تا پس از یکسال غیبت او توزیع این سریال با استقبال بالاتری از سوی مخاطبان مواجه شود. آنطورکه در خبرها آمده است بر اساس این قرارداد، محمدزاده برای هر ماه ۶۰۰ میلیون تومان، یعنی برای یکسال ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این دستمزد محمدزاده ظاهرا برای بازی او در سریال «قورباغه» در نظر گرفته شده است اما در عمل پول خانه نشینی او برای دیده شدن سریال پس از یک سال دور بودن وی از مخاطبانش است.

سریال قورباغه هومن سیدی
نوید محمدزاده و هومن سیدی در پشت صحنه سریال «قورباغه»

این اخبار اما به اینجا ختم نمی شود و داستان اصلی پشت پرده این سریال در حال جریان است، جایی که محمدصادق رنجکشان پولدار تازه وارد سینما سرمایه گذاری این سریال را بر عهده گرفته است. نکته جالب دیگر این داستان اینجاست که نوید محمدزاده کار های اخیر سینمایی و حتی تئاتری خود را از جمله فیلم «متری شیش و نیم»، فیلم «سرخپوست» و تئاتر لاکچری «بینوایان» را با این سرمایه گذار انجام داده است . در کنار این سرمایه گذار میلیاردی، حضور شرکت تصویرگستر پاسارگارد یکی از سرمایه گذاران سریال «شهرزاد» در این سریال (قورباغه) پر رنگ است.

سریال قورباغه هومن سیدی
پشت صحنه سریال قورباغه

خلاصه داستان سریال قورباغه

در خلاصه داستان «قورباغه» آمده: دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم

پیش از این خبر ساخت فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» از این کارگردان اعلام شده بود که پس از این سریال ساخته خواهد شد.
«قورباغه» مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کندو نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

سریال قورباغه هومن سیدی
سحر دولتشاهی در سریال قورباغه

 خلاصه‌‌‌‌‌ سریال

قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند. دنیا برای من جای کوچیکیِ. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم...

بیشتر بدانید : اولین عکس نوید محمدزاده و صابر ابر در سریال «قورباغه»

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ