بازیگران پیش درآمد سریال "بازی تاج و تخت" مشخص شد + عکس
سریال House of the Dragon که پیش درآمد شبکه HBO بر سریال Game of Thrones است با مشخص شدن بازیگران اصلی یک مرحله دیگر به ساخت نزدیک شده است 

بازیگران نقش ‌های اصلی و کارگردانان سریال House of the Dragon

سریال House of the Dragon که پیش درآمد شبکه HBO بر سریال مشهور و پرطرفدارGame of Thrones است و از پیش دستور ساخت یک فصل کامل از آن داده شده بود اکنون با مشخص شدن بازیگران اصلی یک مرحله دیگر به ساخت نزدیک شده است. بدین ترتیب در پیش درآمد سریال Game of Thrones که بسیاری انتظار آن را می کشند، مت اسمیت (بازیگر سریال های The Crown و Doctor Who) نقش شاهزاده دیمون تارگرین را بازی خواهد کرد در حالی که اِما دارسی (بازیگر سریال Wanderlust) نقش پرنسس راینیریا تارگرین را بر عهده خواهد داشت.

بازیگران سریال House of the Dragon
بازیگران سریال House of the Dragon

در این سریال، اولیویا کوک (بازیگر فیلم Ready Player One) نیز در نقش آلیسنت های تاور، دختر دست راست پادشاه در دوران حکمرانی شاه ویسریس اول بر وستروس ظاهر خواهد شد. اوایل سال جاری، شبکه HBO اعلام کرده بود که پدی کانسیداین (بازیگر سریال The Outsider و فیلم Hot Fuzz) نقش شاه ویسریس، پنجمین حاکم تارگرین وستروس را بازی خواهد کرد که حدود ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones زندگی می کرده است. نام ویسریس طرفداران سریال Game of Thrones را به یاد برادر دنریس تارگرین خواهد انداخت در حالی که این شخصیت تنها یکی از نوادگان شخصیتی است که در سریال جدید House of the Dragon خواهیم دید.

سریال House of the Dragon
سریال House of the Dragon

در حالی که سریال اصلی بر اساس سری کتاب های ناتمام A Song of Ice and Fire نوشته جرج آر آر مارتین ساخته شده بود، پیش درآمد این سریال اکنون مراحل سناریو نویسی بر اساس کتاب های متفاوتی ، Fire and Blood، را می گذراند. اولین فصل از این کتاب در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که به بررسی منشأ خاندان تارگرین، نوادگان والیرینی اژدها سواری که هفت قلمرو را فتح کردند می پرداخت. فیلمبرداری سریال House of the Dragon سال ۲۰۲۱ میلادی در بریتانیا آغاز شده و انتظار می رود سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار آن باشیم. فصل اول این سریال از ۱۰ اپیزود تشکیل شده و علاوه بر میگل ساپوشنیک کارگردان کهنه کار بسیاری از اپیزودهای دیدنی سریال اصلی Game of Thrones، کلر کینر، گیتا پاتل و گرگ یایتانس نیز از کارگردانان دیگر سریال خواهند بود.

 

بیشتر بدانید : اولین تصاویر پیش درآمد "بازی تاج و تخت" + اعلام زمان پخش

بیشتر بدانید : ساخت پیش درآمد "بازی تاج و تخت" متوقف شد! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com