دلخوری بچه مهندس از برخی مخاطبان
 محمدرضا رهبری که جایگزین روزبه حصاری، بازیگر اصلی فصل سوم «بچه مهندس» شده است، می‌گوید از قضاوت زودهنگام برخی از مخاطبان سریال، نسبت به تغییر نقش جواد جوادی، دلخور است

صحبت های محمدرضا رهبری درباره جواد جوادی "بچه مهندس"

 محمدرضا رهبری، بازیگر نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس ۴»، دیشب (سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت) مهمان برنامه تلویزیونی «دست در دست» شد که روی آنتن شبکه دو تلویزیون می‌رود.

محمدرضا رهبری در برنامه "دست در دست، با بیان این‌که فصل های قبل سریال بچه مهندس را ندیده است، توضیح داد:

«فصل‌های قبل را ندیده‌ام؛ البته‌ نه این‌که اصلا نبینم، بخش‌هایی از آن را دیدم زیرا سر کار بودم و اصلا فکر نمی‌کردم روزی «بچه مهندس» را کار کنم. در فضای مجازی بازی‌ها را دیدم اما خیلی تماشا نکردم تا تقلید نکنم و یک جواد جوادی جدید را خلق کنم

این بازیگر، افزود:
«اما دو روز مانده به فیلمبرداری با من تماس گرفتند و من رفتم دفتر با آقای سعدی صحبت کردم و به توافق رسیدیم. وقت نشد فیلمنامه را بخوانم. وقتی کات می‌دادند من می‌رفتم قسمت‌های بعدی را می‌خواندم. با این همه فکر می‌کنم خدا را شکر، جواد جوادی باورپذیر شده است.»

رهبری درباره شباهت‌های شخصیت جواد جوادی با خودش گفت:

«جوادی یک شاخصه‌ها و تعریفی دارد؛ یک شخصیت معصوم و مظلومی است که سعی می‌کند به همه کمک کند؛ من هم در زندگی سعی می‌کنم به همه کمک کنم و همیشه در زندگی‌ام از این‌که کسی را ناراحت کنم، واهمه داشته‌ام.»

او ادامه داد:
«بعضی‌ها می‌گویند شخصیت جواد عوض شده است و چرا آن‌قدر عصبی است. همه الان می‌دانند که جواد تومور دارد و یکی از علائم تومور، تغییر شخصیت و عصبی شدن شخص است.»

این بازیگر با اشاره به قضاوت‌های نابه‌جا در فضای مجازی گفت:

«برخی می‌گویند کارگردان جدید سریال، دوستش را آورده است، ولی اولین بار است که با آقای سعدی (تهیه‌کننده) و کاوری (کارگردان) کار می‌کنم.»

رهبری در ادامه، درباره حضورش در این نقش توضیح داد:

«بازیگر قبلی به هر دلیلی با تهیه‌کننده کار به توافق نرسید و من به جایش آمدم. ناراحت بودم که چرا برخی قبل از این‌که سریال پخش شود و بازی مرا ببینند، قضاوت می‌کردند. ما کار را باید به ماه مبارک رمضان می‌رساندیم و خیلی دیر شروع کردیم. دو شیفت کار می‌کردیم. عوامل عوض می‌شدند، فقط من، کارگردان و یکی ـ دو تا بازیگر دیگر در دو شیفت ثابت بودیم. گاهی چون لوکیشن دور بود، همان جا می‌ماندم و می‌خوابیدم و گاهی چند روز نمی‌توانستم حمام برویم. آقای کاوری ریسک کردند زیرا مردم جواد جوادی را با بازیگر قبلی پذیرفته بودند و این ریسک بزرگی بود اما خدا را شکر فکر می‌کنم جواب داد.»

او افزود:
«حدودا ۱۸ سال است که در سینما و تلویزیون بازی می‌کنم و در بیش از ۵۰ پروژه بازی کرده‌ام و پنج، شش اجرای تلویزیونی داشته‌ام. در این مسیر هنری، دو سریال «میوه ممنوعه» و «بچه مهندس۴» و همین‌طور فیلم سینمایی «بهت»، برای من نقطه عطف بوده‌اند.»
 

 

بیشتر بدانید : بچه مهندس 4 با جدیدترین تغییرات اساسی!

بیشتر بدانید : بازیگر جدید در سریال بچه مهندس 4 مقابل دوربین رفت + عکس

بیشتر بدانید : روزبه حصاری از "بچه مهندس 4" اخراج شد! + علت

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های "بچه مهندس 4"

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir