نقش احسان علیخانی در "جوکر" چیست؟ + عکس
برنامه جوکر محصول استودیو قرن جدید است. همان جایی که برنامه موفق عصر جدید ساخته شده. احسان علیخانی مشاور پروژه است و امیرحسین بزرگ زادگان به همراه محسن نجفی تهیه کنندگان جوکر

جوکر، محصول تازه احسان علیخانی؟!

پخش برنامه «جوکر» در شبکه خانگی مورد توجه قرار گرفته. اغلب واکنش‌ها به برنامه مثبت بوده و فیلیمو هم از رکوردشکنی آن خبر داده با این وجود درباره سازندگان این برنامه اطلاعات شفافی منتشر نشده.

بیشتر بدانید : همه چیز درباره مسابقه جوکر، نخند و میلیونر شو + عکس

احسان علیخانی همزمان با انتشار اولین تیزر برنامه از نقش خود در تولید این برنامه خبر داد و نوشت:
«تلاش رفقاي من در تمام تابستان شد «جوكر» ، منم كنارشون بودم و هستم به اميد خلقِ لحظاتي جذاب براي شما»

علیخانی اما مسئولیتش در «جوکر» را اعلام نکرد. امروز روزنامه هفت صبح از تولید این برنامه در استودیوی قرن جدید که برنامه «عصر جدید» در آن تولید شده خبر داده و نوشته: «برنامه جوکر محصول استودیو قرن جدید است. همان جایی که برنامه موفق عصر جدید ساخته شده. احسان علیخانی مشاور پروژه است و امیرحسین بزرگ زادگان به همراه محسن نجفی تهیه کنندگان جوکر. علیخانی و تیمش اصول برنامه سازی را «خوب» بلدند و برغم ایرادها نمره بالایی می گیرند. جوکر «های کپی» تازه آقای علیخانی و دوستان است.»

احسان علیخانی مشاور پروژه مسابقه جوکر
همکاری احسان علیخانی با مسابقه جوکر

‏‎با این اوصاف به نظر می‌رسد باید «جوکر» را محصول تازه احسان علیخانی دانست که در تعطیلات «عصر جدید» همراه با گروهش سراغ یک برنامه تازه در شبکه خانگی رفته. در اين ميان باید به نام حامد ميرفتاحى كه در اين سال‌ها نامش به عنوان كارگردان «ماه عسل» همیشه در كنار نام احسان عليخانى بوده ياد شود. سازنده «عصر جدید» احتمالا به دلیل شرایط صدا و سیما از دیگر عوامل گروهش براى عنوان‌های اصلی یاد می‌کند.

 

بیشتر بدانید : فیگور امین حیایی، سام درخشانی و سیامک انصاری روی پوستر جوکر! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: سینما دیلی