سریال «كارآگاه علوی2» از جمله كارهای موفقی خواهد بود كه در سیما فیلم تولید خواهد شد
 « حسن اسلامی مهر» گفت :كار تصویربرداری سری دوم مجموعه تلویزیونی «كارآگاه علوی» متوقف نشده و به شكل روتین و سابق خود پی‌گیری می‌شود و هیچ مشكلی نیز در ساخت آن وجود ندارد.
وی افزود: این مجموعه تلویزیونی از جمله كارهای خوب و موفق ماست و همه عوامل آن به طور جدی كار را پی‌گیری می‌كنند و البته سیما فیلم نیز به طور جدی از این پروژه حمایت می‌كند.
وی در ادامه گفت: سریال «كارآگاه علوی2» از جمله كارهای موفقی خواهد بود كه در سیما فیلم تولید خواهد شد و ما نیز در راه تولیدَ آن از هیچ كوششی فروگذار نخواهیم كرد.
مجموعه تلویزیونی «كارآگاه» كه سری دوم مجموعه تلویزیونی دیگری با همین نام است به كارگردانی «حسن هدایت» و تهیه كنندگی «حمید رضا یراقچیان» در 16 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد كه در آن 11 داستان به نام‌های شروع دوباره، جواهرات گمشده، جنایت در خیابان پاستور، نامه‌ای به شاه، تركمن‌ها، ماجرای لیستر، قتل در چاپخانه، پنج گلوله برای شاه، جنایت در تماشاخانه، قتل نخست وزیر و فرار روایت می‌شود و بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده كار تصویربرداری آن تا اواخر خرداد یا اردیبهشت سال آینده به پایان خواهد رسید.
در این مجموعه تلویزیونی احمد نجفی بازیگر نقش كارآگاه است و بازیگران دیگری چون یوسف مرادیان، سمیرا سیاح، مجید مظفری، رضا فیض نوروزی، ولی اویسی، رویا خلیل‌آذر، محمد عباس‌نژاد و خسرو دستگیر در آن ایفای نقش كرده‌اند.
این مجموعه تلویزیونی در نیمه دوم سال آینده از شبكه اول سیما پخش خواهد شد.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ.
منبع : www.farsnews.com