پارسا پیروزفر برای بازی در سریال در چشم باد برای چند سال قید بازی در سینما را زد. این اتفاق زمانی رخ داد كه پیروزفر داشت در كنار امین حیایی به بازیگر فیلم‌های پرفروش...

بازیگران زیادی در سریال «در چشم باد» حضور داشتند كه نقش‌های مختلف و متفاوتی را بازی می‌كنند، اما در بین این همه نقش برخی از نقش‌ها آنقدر جاندار بودند كه به بازیگرانشان این امكان را دادند تا ممتاز شوند و بازیشان به چشم بیاید.

حسن ایرانی:
پدر بیژن و نادر و یكی از شخصیت‌های محوری داستان در چشم باد بود. او مردی سرد و گرم چشیده بود كه دوران‌های مختلف را تجربه كرده بود و همیشه افتخارش این بود كه یك مبارز بوده و یك مبارز مانده است. ایفاگر این نقش«سعید نیك‌پور» بود كه در طول سریال تلاش كرده بود رنگ‌آمیزی مناسبی به شخصیت ایرانی بدهد تا بتواند فراز و فرود این شخصیت را بخوبی اجرا كند.

پارسا پیروزفر:
پارسا پیروزفر برای بازی در سریال در چشم باد برای چند سال قید بازی در سینما را زد. این اتفاق زمانی رخ داد كه پیروزفر داشت در كنار امین حیایی به بازیگر فیلم‌های پرفروش تبدیل می‌شد. پیروزفر بازی روان و ساده، اما چندلایه‌ای را از خود به نمایش گذاشت. پیروزفر با گریمی متفاوت بازی در سن پیری بیژن را هم قبول كرد و خیلی خوب هم در این بخش از زندگی بیژن ظاهر شد. به جرات می‌توان گفت كه پیروزفر پیری بیژن را از جوانی‌های او بهتر و محكم‌تر بازی كرده است.

 كامبیز دیرباز:
بازیگر نقش نادر. همان تاجر موفق كه راه نفوذ در بین دولتمردان و سیاسیون و تاجران را می‌دانست. جوان موفق دوران پهلوی. او بر این باور بود و هست كه فقط با پول است كه می‌توان هر كاری را به انجام رساند. نادر پشتیبان همیشگی بیژن بوده و هست. نادر از كودكی به بیژن لقب كله‌گنده را داد. لقبی كه روی او ماند. دیرباز با بازی روان و حساب شده خود و با آن لبخند همیشگی بر لب توانست نادر را به شخصیتی دوست‌داشتنی تبدیل كند. او با گریمی سنگین نقش پیری نادر را هم بازی كرد. گریمی كه البته از نادر جوان خوش‌چهره، مردی پیر و زشت، اما همچنان خوش‌خلق ساخت.

ماه‌چهره خلیلی:
بازیگر جوان و پرانرژی كه ریسك كرد و قبول كرد در سریال در چشم باد نقش مادری را بازی كند كه نقش فرزندان او را دیرباز و پیروزفر بازی می‌كردند. بازیگرانی كه تفاوت سنی چندانی با خود او ندارند. خلیلی كه نوه زنده‌یاد پروین سلیمانی است هنوز خودش مادر نشده است، اما توانست مهرمادری را به زیبایی نشان دهد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir
 
مطالب پیشنهادی:
 کامبیز دیرباز: نمی‌توانستم از «در چشم باد» بگذرم
نگاهی به سریال «در چشم باد»
با ماه‌چهره خلیلی بازیگر نقش گل نسا در سریال «در چشم باد»
گفت و گو با نیوشا ضیغمی؛ بازیگر «در چشم باد»
گفت وگو با سعید نیك پور؛ بازیگر مجموعه «در چشم باد»