شخصیت شناسی با توجه به بستنی مورد علاقه شما
باتوجه به علاقه افراد به بستنی مورد نظر خود, قصد داریم به شناسایی شخصیت افراد براساس بستنی بپردازیم!

شخصیت شناسی از روی بستنی مورد علاقه!

نوع بستنی چه ارتباطی با شخصیت افراد مختلف دارد و چگونه می توان از طریق بستنی مورد علاقه دیگران را شناخت؟ فکر می کنید در فصل گرما چه خوراکی‌ای می‌تواند بیش از بقیه خوردنی ها عطش آدم‌ها را بخواباند؟ احتمالا در ذهن قریب به اتفاق شما شمایل یک بستنی خوش‌چهره و البته خوشمزه نقش می بندد.

طبیعی است که این بستنی‌ها را بنا به ذائقه خودتان و مزه‌ای که دوست دارید تجسم می‌کنید و البته این اتفاق می‌تواند دلیل خاصی داشته باشد. طعم و مزه بستنی‌ها رابطه مستقیمی با خصوصیات اخلاقی افراد و شخصیت آنها دارد.

وانیلی ها

اگر جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که بستنی وانیلی را دوست دارید و هیچ نوع دیگری از بستنی را نمی‌خورید باید بدانید که یک انسان سرزنده هستید. فردی که معمولا به راحتی ریسک می‌کند و بیشتر از روی انگیزه‌اش پیش می‌رود تا اینکه بخواهد روی کاری عمیق فکر کند. همین موضوع است که سبب می‌شود خیلی راحت ریسک کنید. شما اهداف بزرگی را برای خود ترسیم می‌کنید و به طور کلی توقعی که از خودتان دارید خیلی بالاست. شما از روابط نزدیک خانوادگی بسیار لذت می‌برید و به طور کلی یک فرد اجتماعی هستید اما در عین حال یک زندگی بی‌قرار و پرجنب‌وجوش دارید. انسان تاثیرگذار و ایده‌آلیستی هستید که پیشنهادهای بزرگ و سخت را به راحتی قبول می‌کند.

شکلاتی ها

طرفداران بستنی شکلاتی بدانند که در نظر دیگران آدم‌های دوست‌داشتنی هستند. آنهایی که بستنی شکلاتی را به بقیه بستنی‌ها ترجیح می‌دهند افرادی خلاق و دراماتیک هستند که از قرار گرفتن در مرکز توجهات لذت می‌برند. در واقع زندگی برای این افراد مثل یک مهمانی است. یک زندگی روتین و معمولی حوصله این افراد را سر می‌برد. این آدم‌های برون‌گرا و جالب معمولا خوش‌لباس هم هستند و البته به راحتی تحت‌تاثیر دیگران قرار می‌گیرند. آنها آدم‌هایی هستند که همواره می‌خواهند دنباله‌رو باشند اما در عین حال از درک بالایی بهره می‌برند و به طور کلی از روابط صمیمانه و خودمانی لذت می‌برند.

شیر بستنی ها

شیر بستنی را به انواع بستنی‌ها ترجیح می‌دهید؟ به خصوص اگر طعم کره داشته باشد؟ خب! شما یک انسان بسیار منظم هستید. یک انسان کمال‌گرا و در عین حال باهوش. به جزئیات اهمیت ویژه‌ای می‌دهید و همواره در قامت یک انسان وظیفه‌شناس به معنی واقعی کلمه بین اطرافیان شناخته می‌شوید. از آن دسته آدم‌هایی هستید که رقابت را واقعا دوست دارند و همواره به عنوان یک رقیب جدی و سرسخت شناخته می‌شوند. البته در رقابت‌های ورزشی حتی در قالب تماشاچی هم کمی عصبی می‌شوید با این حال هرگز از رقابت ناامید نمی‌شوید و همواره به دنبال پیروز شدن هستید.

نسکافه‌ایی ها

اگر بستنی نسکافه‌ای دوست دارید شما انسان بخشنده‌ای هستید و البته دست و دلباز. رقابت را دوست دارید و یک رقیب جدی خواهید بود. اگر کمی در خودتان دقیق شوید قطعا انسان بسیار مستعدی در زمینه خاصی هستید. حالا این زمینه می‌تواند هنری ، ورزشی یا علمی باشد. به لحاظ موقعیت اجتماعی فرد مقبولی در نظر دیگران هستید. جاه‌طلبی شما همواره این امکان را برایتان مهیا می‌کند که در زندگی پیشرفت کنید و به شرایط ایده‌آلی برسید. مدیریت کردن شرایط مختلف از مهارت‌های قابل توجه شماست. در جمع‌های خیرخواهانه معمولا عضو برجسته‌ای هستید که از کمک به دیگران هرگز خسته نخواهید شد. البته در برابر ناملایمات و موقعیت‌هایی که برخلاف میل شماست کم‌تحمل نشان می‌دهید.

موزی ها

بستنی موزی محبوب چه کسانی است؟ یک بستنی با طعم موز را آدم‌هایی نوش‌جان می‌کنند که ذاتا افراد خونسرد و آسان‌گیری هستند. به راحتی خلق و خوی این آدم‌ها تغییر می‌کند و از یک انسان عصبانی در آن واحد به یک فرد مهربان و خوش‌اخلاق تبدیل می‌شوند. این آدم‌ها بسیار بخشنده و در عین حال مهربان هستند. صداقت از جمله خصیصه‌های غیرقابل انکار آنهاست که بین دیگران از ایشان فردی محبوب ساخته است.

بستنی ها مقابل بستنی ها!

بستنی‌خورها در تقابل و تعامل با یکدیگر شرایط مختلف و متفاوتی را تجربه می‌کنند. همان‌طور که طعم‌های مختلف مورد علاقه افراد در قالب بستنی پرده از شخصیت آنها برمی‌دارد ا ین امکان را هم مهیا می‌کند تا شما دریابید که با کدام گروه از آدم‌ها می‌توانید تعامل بهتری داشته باشید. اگر شما از علاقه‌مندان بستنی شکلاتی هستید شاید با دوستداران بستنی موزی رابطه بهتری نسبت به بقیه برقرار کنید!وانیلی‌ها با هم‌سلیقه خودشان بهترین ارتباط را برقرار می‌کنند. افرادی که بستنی وانیلی را ترجیح می‌دهند در رابطه با یکدیگر مشکلی نخواهند داشت.

آنهایی که بستنی شکلاتی را دوست دارند با عده‌ای که عاشق شیربستنی هستند، رابطه بهتری خواهند داشت. البته دوستداران بستنی نسکافه‌ای هم می‌توانند با شکلاتی‌ها در تعامل ایده‌آلی قرار بگیرند.

شیربستنی‌خورها با 3گروه خیلی خوب کنار می‌آیند. یک عده علاقه‌مندان بستنی شکلاتی هستند، عده دیگر دوستداران بستنی نسکافه‌ای و در نهایت همه آنهایی که با خودشان هم‌عقیده‌اند یعنی دوستداران شیربستنی!

موزی‌ها اصولا آدم‌ها‌ی معاشرتی و دوست‌داشتنی هستند. شک نکنید که آنها با همه تیپ آدم‌ که اتفاقا سلایق متفاوت و مختلی دارند به راحتی کنار می‌آیند.

اگر بستنی توت‌فرنگی را ترجیح می‌دهید، پس باید دوستان خوبی برای آنهایی باشید که بستنی نسکافه‌ای را با هیچ نوع دیگری عوض نمی‌کنند.

بستنی نسکافه‌ای طعم محبوب شماست. با این وصف دوستان محبوب خود را از بین کسانی انتخاب می‌کنید که عاشق شیربستنی یا بستنی شکلاتی هستند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir