دزد کم حواسی که پنج هزار دلار مردی را در استخر دزدیده بود، کیف خود را در رختکن جا گذاشت. به گزارش خبرنگار ما مالباخته که فیروز نام دارد...
 
 
 
 
دزد کم حواسی که پنج هزار دلار مردی را در استخر دزدیده بود، کیف خود را در رختکن جا گذاشت. به گزارش خبرنگار ما مالباخته که فیروز نام دارد و به تازگی در یک کلینیک ترک اعتیاد تحت مداوا قرار گرفته است، چندی پیش هنگامی که به دعوت یکی دیگر از بیماران کلینیک به نام آرش به استخر رفته بود، متوجه شد مبلغ پنج هزار دلاری که در ساکش بود ناپدید شده و آرش نیز گریخته است.
او پس از این اتفاق در حالی که هیچ آدرسی از آرش نداشت به شعبه 10 دادیاری دادسرای ناحیه 6 تهران مراجعه کرد و با ارائه شکوائیه‌ای خواستار پیگیری موضوع از طریق مرجع قضایی شد.
شاکی طی اظهاراتی به دادیار امیرمسعود جوزی گفت؛ چندی قبل برای ترک اعتیادبه یک کلینیک مراجعه کردم. در آنجا با فرد معتاد دیگری آشنا شدم و پس از چند مرتبه ملاقات و گفت وگو رابطه صمیمانه یی با وی برقرار کردم. من از قبل مقداری دلار در اختیار داشتم و می خواستم آنها را بفروشم تا اینکه روزی موضوع را با آرش در میان گذاشتم، او نیز گفت شخصی را به نام مهندس بهروز سراغ دارد که می تواند دلارها را به قیمت مناسب از من بخرد. بدین ترتیب روزی دلارها را آماده کردم و نزد آرش رفتم تا آنها را به مهندس بفروشیم اما هنگامی که آرش را دیدم او گفت مهندس وقت ندارد و باید روز دیگری نزد او برویم. وی سپس به من پیشنهاد کرد از فرصت استفاده کنیم و به استخر برویم. من هم که نمی دانستم چه عاقبتی در انتظارم است پیشنهادش را قبول کردم و با هم به استخر رفتیم.
مالباخته ادامه داد؛ چند دقیقه‌ای از حضورمان در استخر نگذشته بود که آرش به من یک قوطی آبمیوه تعارف کرد و من هم آن را نوشیدم اما بی حال شدم و در گوشه‌ای از محوطه استخر خوابم برد. وقتی بیدار شدم و خواستم از استخر بیرون بیایم دلارها و آرش با هم ناپدید شدند. وقتی از مسوولان استخر در این باره پرس و جو کردم متوجه شدم آرش کیفش را جا گذاشته است. داخل کیف را جست وجو کردم و تنها چیزی که به دست آوردم، عکس او بود. پس از اظهارات این مرد دادیار پرونده عکس متهم را به پلیس آگاهی ارسال کرد و بدین ترتیب پس از چند روز از وقوع این سرقت سارق فراموشکار که سابقه کیفری دارد، شناسایی و دستگیر شد. 
 
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: زمانه