آخرین اطلاعات در مورد علت چگونگی کم کردن وزن مادران هالیوود، آنهم به این سرعت! همانطور که می‌دانید تمام آنها...
 
 
 
آخرین اطلاعات در مورد علت چگونگی کم کردن وزن مادران هالیوود، آنهم به این سرعت! همانطور که می‌دانید تمام آنها مربی و سرآشپز اختصاصی دارند. اجازه بدهید یک مرور کلی روی آخرین خبرها در مورد آنها داشته باشیم.
جنیفر لوپز: او دوقلوهای خود را بنام Max و Emme در تاریخ  February 22 بدنیا آورد و پس از پنج ماه او با کم کردن 30 پوند از 50 پوند وزنی که در دوران بارداری بدست آورده بود، مثل گذشته خوش هیکل شد. اما وی این کار را به رژیم غذایی و ورزش انجام نداد.
 

تعداد 56 خواننده و هنرپیشه با پیاده‌روی شروع کرده و در حال حاضر تحت آموزش برای شرکت در مسابقات دو صد متر، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه در پاییز می‌باشند.
مدت زیادی می‌باشد که جنیفر لوپز آموزش خود را شروع کرده. گانر پترسون با توجه به اینکه او هفته‌ای 6 روز کار می‌کند از 30 دقیقه تا دو ساعت. البته جنیفر تا حدی هم رژیم غذایی دارد و از غذاهای ساده‌ای مثل بوقلمون، تخم‌مرغ با برنج سفید و سبزی استفاده می‌کند.
 

من فکر می‌کنم کسانی که قصد لاغری دارند بطورکلی توانسه باشند از این مطلب استفاده کنند. در خبرهای آینده راز لاغر شدن سریع جسیکا آلبا و هال بری را نیز افشا خواهم کرد.
 
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ-نگین حسین‌یار
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ