دیوید بکهام فوتبالیست مشهور و همچنین یکی از پردرآمدترین افراد دنیا برای همسرش کیف هایی به ارزش بیش...

در این مطلب شما با برخی از این هدایای بسیار بزرگ و یا عجیب آشنا می شوید.
 
 کادوی ملک عبد ا... به اوباما



ملک عبد ا... پادشاه عربستان در اولین سفر باراک اوباما به این کشور یک سری هدایا به ارزش 300 هزار دلار به او داد. این هدایا که تشکیل شده بودند از جواهرات، کتاب های نایاب و اقلام دیگربه عنوان گرانترین هدایای مابین دو مقام رسمی شناخته می شود. در این مجموعه، گوشواره هایی از الماس به ارزش هر کدام هفت هزار دلار، یک دست جواهرات الماس به ارزش 190 هزار دلار و همچنین درخت های مینیاتوری ساخته شده از صلا وجود داشت.
 
مجسمه رومن ابراموویچ


مالک میلیاردر باشگاه چلسی برای اینکه هدیه خاصی را برای همسرش خریده باشد 14 میلیون دلار برای یک مجسمه برنزی پرداخت کرد. البته به غیر از این مجسمه او که انگار عاشق خریدهای میلیون دلاری برای همسرش است در هدیه ای دیگر، ویلایی به مبلغ 120 میلیون دلار به همراه چندین تابلوی نقاشی بسیار گران قیمت هدیه داد.
 
کیف ویکتوریا بکهام



دیوید بکهام فوتبالیست مشهور و همچنین یکی از پردرآمدترین افراد دنیا برای همسرش کیف هایی به ارزش بیش از 130 هزار دلار خریداری کرد. این کیف ها که هر ساله تنها سه عدد از آن ها ساخته می شود از چرم سفید کروکدیل است و همچنین قفل آن نیز از الماس ها ساخته شده است.

 الماس اورلو


در سال 1798 یکی از پرنسس های روسی علاقه خاصی به یک افسر ارتش پیدا کرد و به همین علت هدایای بسیار زیادی را به او می داد. یکی از این هدیا الماس اورلو بود که در زمان خودش بیش از 400 هزار روبل ارزش داشت.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
دختر 15ساله همسلولی 34مرد و اتفاقاتی که برای او پیش آمد!!
خوش شانسی باور نکردنی در زمان زلزله!! (+عکس)
قورباغه ای شبیه به مرد عنکبوتی! + عکس