نمایشگاه نقاشی ساغر مسعودی با شعار «زمین زیباست... کافی است دست های مان را بگشاییم و یاور شویم» برای همیاری با «موسسه نیکوکاری مهرآفرین» بعدازظهر جمعه با حضور چهره های مطرح سینما...

نمایشگاه نقاشی ساغر مسعودی با شعار «زمین زیباست ... کافی است دست های مان را بگشاییم و یاور شویم» برای همیاری با «موسسه نیکوکاری مهرآفرین» بعدازظهر جمعه با حضور چهره های مطرح سینما و موسیقی افتتاح شد. در روز اول این نمایشگاه چهره هایی چون حمید فرخ نژاد، کتایون ریاحی، سروش صحت، روزبه نعمت اللهی، گروه دنگ شو و یاسر بختیاری (یاس) حضور داشتند تا با این کار خود مردم را برای دیدن از این نمایشگاه تشویق کنند. گزارشی از این
افتتاحیه را می خوانید. بسیاری از هنرمندان نامی کشور را می توان جزو اصلی ترین حامیان امور خیریه در کشور دانست و هر جا برنامه ای با این عنوان برپا باشد، باید منتظر حضور آنها بود. برای همین در روز افتتاحیه نمایشگاه نقاشی های ساغر مسعودی، بسیاری از اهالی رسانه در محل برگزاری حاضر شده بودند تا بتوانند مردم عادی را هم برای حضور و خرید از این نمایشگاه ترغیب کنند.

حمید فرخ نژاد، نفر اول شد
دقایقی پس از شروع برنامه، حضور حمید فرخ نژاد به عنوان نخستین چهره هنری وارد این نمایشگاه شد. این بازیگر خوب سینمای ایران که به همراه پسرش در این برنامه حاضر شده بود، به بازدید و خرید از نمایشگاه پرداخت و حاضر به گفت و گو درباره انگیزه هایش از حضور در این برنامه نشد. هر چند با توجه به سابقه این بازیگر که خیلی به ندرت حاضر به گفت و گو با رسانه ها شده، عدم صحبتش با خبرنگاران زیاد هم دور از ذهن نبود.

روزبه نعمت اللهی و دوستان
خواننده آلبوم «عمو زنجیرباف» از دیگر چهره هایی بود که از این نمایشگاه وآثار این نقاش جوان بازدید کرد. روزبه نعمت اللهی که همراه دوستانش در محل برگزاری برنامه حاضر شده بود، در گفت و گویی کوتاه درباره حضورش در این برنامه گفت: «به هر حال بعضی کارها، وظیفه های انسانی هستند. همیشه از حضور در این برنامه ها احساس خوبی داشته ام.»

کتایون ریاحی به رغم مریضی آمد
کتایون ریاحی از بازیگران همیشه محبوب سینما و تلویزیون که مدتی است بازی را کنار گذاشته و بیشتر وقتش را صرف امور خیریه می کند، به رغم کسالت شدید دراواسط برنامه در سالن حاضر شد. این هنرمند نیز پس از گپ و گفتی کوتاه با صاحب آثار این نمایشگاه، از تابلوها دیدن وبه خرید تعدادی از آنها اقدام کرد. کتایون ریاحی در حال حاضر سفیر موسسه خیریه مهرآفرین است ودر ادامه سفرهایش به بندرعباس و کرمان، این بار برای اهدای کمک های موسسه نیکوکاری مهرآفرین، ظهر دیروز همراه با جمعی از مدیران و اعضای این موسسه به شهر زاهدان سفر کرد. در این سفر، ریاحی از یکی از موسسات خیریه در شهر زاهدان بازدید و با مددجویانش دیدار می کند. این بازیگر سینما همچنین قرار است با استاندارد سیستان و بلوچستان دیدار کرده وهمراه با فاطمه دانشور، مدیر موسسه نیکوکاری مهرآفرین در نشست اتاق بازرگانی این استان شرکت کند.

«دنگ شو» و «سروش صحت» با هم آمدند
حضور همزمان گروه موسیقی «دنگ شو» و «سروش صحت» باعث شد فضای جالبی در محل برگزاری نمایشگاه به وجود بیاید و مردم حاضر در محل گپ و گفت های جالب توجهی را با هنرمندان محبوبشان انجام دهند. سروش صحت با شوخی های گاه و بیگاه خود باعث شد جو شادی در محل نمایشگاه به وجود بیاید و این بازیگر را به رأس توجهات مردم در محل تبدیل کند.

«یاس» سالن را به هم ریخت
دراین بین و در حالی که بازار رفت و آمد هنرمندان در سالن داغ شده بود، حضور یاسر بختیاری «یاس» (رپر محبوب و همیشه پرطرفدار کشور که به خواندن قطعات اجتماعی و انساندوستانه معروف است) سالن برگزاری برنامه را به هم ریخت و حضور «یاس» به شدت مورد توجه قرار گرفت.
این هنرمند در گپی کوتاه گفت: «هیچ وقت به حضور در کارهای خیر «نه» نمی گویم. به هر حال وقتی در آثارت حرف از کمک به هم نوع و مردم محتاج می زنی، باید در عمل هم نشان بدهی. از شعار دادن متنفرم و دوست دارم در واقعیت به این اهداف برسم. همیشه هر کمکی که از دستم بربیاید، برای همه همنوعانم انجام می دهم و از این قبیل فعالیت ها استقبال می کنم. ما باید فرهنگ کمک به همنوع را در بین همه مردم به امری جدی تبدیل کنیم و فقط در این صورت است که می توانیم جامعه ای سرشار از مهربانی را برای خودمان بسازیم.»
گفتنی است یاس در اقدامی قابل ستایش گرانترین تابلوی نمایشگاه را که قیمتی حدود ۹۰۰ هزار تومان داشت، خرید و برای همه برگزارکنندگان این مراسم آرزوی موفقیت کرد. این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در «نگارخانه کاوه» برپاست. برای بازدید از این نمایشگاه می توانید به خیابان شریعتی، ظفر، انتهای فرید افشار، کوچه دولتشاد غربی، کوچه پروین، کوچه تایباد، پلاک ۲۶ مراجعه کنید.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: tamashaonline.ir

مطالب جالب دیگر:
کارگردان مشهوری که پس از کسب شهرت تغییر جنسیت داد!! (+عکس)
دلیل علاقه افراطی زنان به آرایش كردن مشخص شد!؟
شباهت‌های مغز و کامپيوتر!؟