آنقدر اطلاعات پشت این پیشانی جمع شده كه قدرت ذهنی‌اش در هر مرحله‌ای به بهترین نحو به كمك او می‌آید...




آنقدر اطلاعات پشت این پیشانی جمع شده كه قدرت ذهنی‌اش در هر مرحله‌ای به بهترین نحو به كمك او می‌آید. روحیاتش به‌خصوص در به انجام رساندن اهدافش فوق‌العاده شگفت‌آور است. كشف حقیقت‌ برایش از هرچیزی مهم‌تر است.

حرفه‌ای بودنش در كار به‌ندرت مشكلی برایش ایجاد می‌كند. در زندگی شخصی‌اش به خوبی می‌داند كه چطور روند روبه‌رشد خود را كنترل كند و مدیریت آن را به دست بگیرد. درك معنوی بسیار خوبی دارد و معمولا از زندگی آرام و لذت‌بخشی برخوردار است.

وقتش را به بطالت نمی‌گذراند چون بعدا با حس عذاب‌وجدان آن به راحتی كنار نمی‌آید. از نوجوانی برنامه‌ریزی‌های زیادی در سرش بوده اما به دلیل علایق دیگرش بدون لحظه‌ای تفكر بی‌خیال همه آنها شده است.

ذهن خلاق و متفكرش از او خالق ایده‌های نو و ناب ساخته است. همیشه آنقدر صبر می‌كند تا ایده‌هایش به مرحله اجرا دربیاید. ذهن باز و تحمل زیادی دارد. حق‌كشی بزرگ‌ترین چیزی است كه او را آزار می‌دهد.

صراحت لهجه و یكدندگی در ذات اوست. پیش‌بینی‌هایش معمولا غلط از آب درمی‌آید؛ و فكر كردن به حال را نسبت به آینده بیشتر دوست دارد. پای حرفی كه می‌زند می‌ایستد و سخت می‌توان تصمیمی كه گرفته را عوض كرد.

حرف‌های نگفته و درددل‌هایش همگی با یك جمله كه شروع می‌كند بیرون می‌ریزد، متظاهر نیست و برای اثبات خود به دیگران، دوست ندارد تلاش كند. رفیق قابل اعتماد و اهل خانه و خانواده است. گرمای حضورش را نزدیكان او با تمام وجود حس می‌كنند چون انرژی خوبی دارد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir

مطالب جالب دیگر:
تصاویر تکان دهنده از دختر جوانی که 6سال شیشه مصرف کرد و شکل پیرزن ها شد!!
مدت زمان درگیر شدن دختران در روابط جنسی !؟
شاهزاده سعودی پس از تجاوز به خدمتکار مردش، او را کشت!! (+عکس)