بهرام رادان اخیرا در گفت و گویی با ایده آل از ایده آل های خود برای زندگی مشترک و ازدواج سخن گفته است که...

بهرام رادان اخیرا در گفت و گویی با ایده آل از ایده آل های خود برای زندگی مشترک و ازدواج سخن گفته است که بخش هایی ازاین گفت و گو را میخوانید:
• من همیشه فکر می کنم در آغاز راهم و همیشه این احساس در درونم وجود دارد. چون نه به فیلم هایی که تا به امروز بازی کرده ام فکر می کنم و نه به جوایزی که گرفته ام. همیشه به آن چیزهایی که به آن دست پیدا نکرده ام و آن قله هایی که به آنها نرسیده ام فکر می کنم.
•برای من یکسری هدف ها وجود داشته که از بچگی دنبال آن بوده ام. به یکسری از آنها رسیده ام و به یکسری نه.
•فکر می کنم تشکیل خانواده می تواند زمینه ای برای رسیدن به هدف فراهم کند. البته این زندگی می تواند در زندگی مجردی توهم فراهم بوده باشد؛ یعنی از ابتدا این بستر را فراهم کرده باشی و با تشکیل زندگی خانوادگی نابودش کنی یا برعکس. شرایطی را که نتوانسته ای در زندگی مجردی فراهم کنی می توانی در زندگی خانوادگی ات فراهم کنی؟
• چرا شما فکر می کنید مشکلات برای ما نیست؟ بستگی دارد آدم کلاهش را کجا گذاشته باشد. من کلاهم را بالاتر گذاشته ام و نمی توانم بروم با یک حداقلی تشکیل خانواده بدهم. همیشه تصور من از زندگی متاهلی با یک حداکثر بوده است.
• تشکیل خانواده یک نیاز است. یک نیاز عاطفی که در درون یک فرد به وجود می آید برای اینکه از فردای روزی که تشکیل خانواده می دهی، تمام امیالت را تقسیم می کنی. اگر مرد این ماجرا نباشی به خطر می افتی. ترجیح من این نیست که کارنامه ای پر از ازدواج های ناموفق داشته باشم. ترجیح میدهم این بستر را طوری بچینم که بر اساس عقل من باشد نه احساسم.
• اگر به زندگی سایر مشاغل هم دقیق شوید متوجه می شوید در خیلی از مواقع آنها خیلی مشکلات حادتری در زندگی مشترک شان دارند مسئله طلاق یا ناموفق بودن یک زندگی مربوط به یک شغل خاص نیست. این بدعت غلطی است در ذهن مردم که فکر می کنند چون زندگی هنرمندان برایشان مهم بوده است و می دانند فلان هنرمند دوبار ازدواج کرده و فلان هنرمند سه بار طلاق گرفته این حکم کلی را صادر می کنند که حتما زندگی هنرمندان زندگی خوبی نیست. در حالی که اگر دیش ماهواره را به سمت دیگر مشاغل هم بچرخانند متوجه می شوند هیچ فرقی بین زندگی هنرمندان و مردم عادی وجود ندارد.
• این مثل که می گویند ازدواج پیش می آید و قابل پیش بینی نیست را قبول ندارم و به نظرم خیلی ساده انگارانه است.
•بهترین مرد خانواده ای که دیده ام خودم هستم(با خنده). نمی توانم مثال بزنم چون اگر کسی را بگویم ممکن است بقیه دلخور شوند. اما مرد خانواده به نظر من مردی است که در زمان ازدواجش به حد کافی از زندگی مجردی خودش لذت برده باشد.
•هرگز برایم پیش نیامده که گوشه ای از ذهنم را به ازدواج اختصاص دهم. قطعا به عنوان یک مرد 33 ساله به ازدواج فکر می کنم اما هنوز موضوع آنقدر جدی نشده که بروم زیرساخت های زندگی ام را آماده کنم که بتوانم ازدواج کنم.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: مجله زندگی ایده آل

مطالب جالب دیگر:
خانم خواننده یک جت 60میلیون دلاری به همسرش هدیه داد! + عکس
کلید برقی که مخفیانه عکس می گیرد! +عکس
عکس هایی از چهره خاطره اسدی