رستورانها مکانهای خطرناکی برای ورزشکاران معروف دنیا هستند...
 
رستورانها مکانهای خطرناکی برای ورزشکاران معروف دنیا هستند. سال 1999 بوریس بکر در بار هتل نوبو لندن رابطه ای نامشروع با آنجلا ارماکوا داشت و صاحب دختری به نام آن شد. تنیسور آلمانی چندماه بعد از آن ماجرا مجبور شد به پدرشدن خود اعتراف کند.



ماجرایی مشابه همین برای کریستیانو رونالدو تابستان 2سال پیش تکرار شد. ساندی میرر در گزارشی که از نحوه بچه دار شدن رونالدو تهیه کرده، پشت پرده خبری که او در زمان برگزاری رقابتهای جام جهانی از طریق فیس بوک اعلام کرده بود، را فاش کرده است.
ماجرا از این قرار بوده که کریس رونالدو مشغول سپری کردن تعطیلاتش در لوس آنجلس بوده و علاوه بر خوشگذرانی با چهره های سرشناس هالیوود، با یک کارگر ساده یکی از رستورانهای لوس آنجلس هم رابطه نامشروع برقرار کرده است. با اینکه زبان انگلیسی کریس رونالدو تعریف چندانی ندارد، اما او به لطف چهره و ثروت و جوانی و شهرتش، به هدف و مقصود خود دست یافته است!
رونالدو که سال 2005 حتی یک بار با اتهام تجاوز هم روبرو شده بود، حتی فکر این را هم نمی‌کرد که از این دختر چیز دیگری درآینده بشنود. چند هفته بعد اما این دختر که نشریه میرر نامش را فاش نکرده، متوجه شده که باردار است و با مدیربرنامه های رونالدو، ژورژمندس تماس می گیرد و ماجرا را برای او شرح می دهد. رونالدو با این که یک خودخواه به تمام معناست، به خاطر گذشته ای که در یک خانواده فقیر داشته، همه چیز را برای مادر معتقد خود دولورس و دو خواهرش تعریف می‌کند.

بعد از اینکه اطمینان پیدا کرد که دی ان ای کودک با دی ان ای او تطبیق دارد، یک چک 12 میلیون یورویی امضا می کند و فرزندش را به آلگاروه می آورد و او را تحویل خانواده اش می دهد. کریستیانو جونیور پرتغالی خواهد بود و وقتی بزرگ شود، می تواند در صورت تمایل مادرش را هم بشناسد.
اما طبق قول و قرار رونالدو و مادر، او نباید هرگز هویت خود را به هیچ احدی دردنیا فاش کند. یک ماجراجویی ساده، رونالدو را به همین راحتی در اوج جوانی پدر کرد. ماجراهایی که مشابه آن را چهره‌هایی همچون کوبی برایانت و تایگروودز بارها و بارها رقم زده اند و عواقب آن را هم به چشم دیده‌اند.
بوریس بکر، مایک تایسون، کوبی و تایگر و همه ستاره‌های دیگر که در زندگی خود به خاطر همین لغزشها سروصدای زیادی به پا کرده اند هم درس عبرتی برای کریس رونالدو نبودند که با یک چک ساده، نه تنها یک خدمتکار ساده آمریکایی را ثروتمند و بی نیاز از کار کردن در آن رستوران لوس آنجلس کرد، بلکه به خاطر اعتقادات مذهبی خانواده‌اش خود را مثل یک پدر مسوول و مهربان جلوه داد! و مسوولیت بزرگ کردن فرزندش را هم برعهده گرفت.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: parsfootball.com
 
مطالب جالب دیگر:
زنی با لباسی ساخته شده از سبزیجات به خیابان آمد!! (+عکس)
دختر 20ساله عربستانی در چمدان دوست پسرش پنهان شد تا فرار کند!! (+عکس))
تصاویر دیدنی از چهره جوانی ستاره‌های معروف دنیای مد!
تولد دوقلوها از یک زن اما با دو پدر مختلف در تركيه!!
خدا چه شکلی است؟!