در نمونه ای دیگر ازهزینه های گزاف و غیر موجه در دربار یک کشور اسلامی، مراسم ازدواج دختر سلطان برونئی با...
 
در نمونه ای دیگر ازهزینه های گزاف و غیر موجه در دربار یک کشور اسلامی، مراسم ازدواج دختر سلطان برونئی با هزینه ای معادل 20 میلیون دلاریک شنبه شب برگزار می شود.
رسانه های جهان گزارش داده اند که در یکی از گرانترین مراسم ازدواج در جهان، حاجه حفیظه سورورول بورلکیه، دختر سلطان برونئی 32 ساله، یک شنبه با یک شهروند برونئی 29 ساله ازدواج می کند.
این مراسم که حدود 2000 مهمان دارد از حدود یک هفته پیش آغاز شده و فردا شب با ثبت رسمی و حضور در دادگاه ثبت ازدواج پایان می پذیرد. به گزارش دیلی میل مراسم مهمانی در قصر سلطان برونئی که حدود 1700 اتاق دارد برگزار می شود..






برادر این دختر نیز در سال 2004 ازدواج کرد که هزینه آن 5 میلیون دلار برآورد شد اما بسیاری از کارشناسان در گفت و گو با یاهو بر این باورند که هزینه واقعی بسیار بیشتر از این بوده است.
 
کالمان از موسسه تخصصی سوانک پروداکشن معتقد است که چنین ازدواجی حداقل 15 تا 20 میلیون دلار هزینه مستقیم و 15 تا بیست میلیون دلار هزینه غیر مستقیم داشته است.
این در شرایطی است که گستردگی فقر در بسیاری از کشورهای اسلامی، رنج مضاعفی را بر مسلمین تحمیل کرده و اسراف و تبذیر از منکرات بزرگ شمرده می شود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: fardanews.com

مطالب جالب دیگر:
مردی که 35سال اجازه نداد دخترانش به حمام بروند چون...؟!
پسری که به شکل عجیب و جالبی معروف شد!! (+عکس)
زن 25ساله با وزن 32کیلوگرم در یک پوستر تبلیغاتی، دنیا را تکان داد!! (+عکس)