برای اولین بار در یک مصاحبه تلویزیونی، آرنولد شوارتزنگر درباره رابطهی...

برای اولین بار در یک مصاحبه تلویزیونی، آرنولد شوارتزنگر درباره رابطهی پر سر و صدایش با پیشخدمت خانوادگی شان صحبت کرده و اذعان داشته که آن «احمقانه ترین عملی» بوده که در طول ازدواجش با ماریا شرایور انجام داده است؛ عملی که «رنجی عظیم بر خانواده اش تحمیل کرد.»
در مصاحبه‌ی «شصت دقیقه» با لسلی استال که در سی سپتامبر(نهم مهر) بر روی آنتن رفت، شوارتزنگر تایید کرد که او به همسرش در مورد این رابطه دروغ گفت.
«فکر می کنم که آن احمقانه ترین عملی بود که در طول دوران زناشویی انجام دادم. وحشتناک بود. من رنجی مهیب بر ماریا و دردی باورنکردنی بر بچه هایمان تحمیل کردم.»
شوارتزنگر شصت و پنج ساله تا کنون در مورد رابطه اش با پیشخدمت شان، میلدرد بائنا، سکوت اختیار کرده بود. او و بائنا پسری به نام ژوزف داشتند که نمی دانست شوارتزنگر پدرش است تا اینکه رسوایی آرنولد سال گذشته سر خط خبرها شد.
بعد از فاش شدن واقعیت، شریور و شوارتزنگر شروع به اقدامات قانونی برای پایان دادن به ازدواج بیست و پنج ساله‌ی خود کردند. آنها چهار فرزند دارند.
این مصاحبه تلویزیونی تقریبا همزمان شده است با اول اکتبر که زمان انتشار کتاب اوتوبیوگرافی آرنولد، «یادآوری کامل: زندگی واقعی باورنکردنی من» هم هست. آرنولد در مصاحبه با استال گفت که او مصمم بوده است کتابی بنویسد که هم «شکست ها» و هم موفقیتهایش در بدن سازی، فیلم و سیاست را در بر داشته باشد.
شواتزنگر، که تفکرات جمهوری خواهی دارد، با پایان دوره فرمانداری اش به صنعت فیلمسازی بازگشته است. او «یکبار مصرفهای دو» را آگوست گذشته در اکران داشت و بازی در پنج فیلم سینمایی دیگر را هم در برنامه دارد. آرنولد چندی پیش نیز یک انستیتوی تحقیقاتی مرتبط با چالشهای سیاست جهانی تاسیس کرد؛ انستیتویی به نام خود آرنولد که در کمپ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی واقع در لس آنجلس قرار دارد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: caffecinema.com
 
مطالب جالب دیگر:
مقررات جنیفر لوپز برای کارمندانش!!
رنگ هایی که زنان دوست دارند؛ رنگ هایی که مردان دوست دارند!؟
2 عکس از آنا نعمتی به همراه دخترش!
مردی که ۱۲ سال هرروز عکس می گرفت تا بتواند این عکس را بوجود آورد! + عکس