شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون گفت:پیشنهاد 1میلیاری برای بازی در چند فيلم سینمايي را نپذیرفتم...

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون گفت:پیشنهاد 1میلیاری برای بازی در چند فيلم سینمايي را نپذیرفتم.
شب گذشته شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون و احمدساعتچیان بازیگر و نویسنده تئاتر مهمان برنامه تلویزیونی مجله تئاتر شبکه 4 با اجرای منوچهر اکبرلو بودند .
در ابتدای این گفتگو شهاب حسینی بازیگر سینما گفت:گرفتاری های کاری و همچنین حضور در پروژه های سینمایی که به نوعی لازم بود در آنجا حضور داشته باشم دلیلی بود برای اینکه کمتر در عرصه تئاتر به فعالیت بپردازم.
وی اظهارداشت:هرکس بهتر می داند که حضورش کجا مفید و مثمر ثمرتر است . من برای دستمزد کار نمی کنم از ابتدای عید چند پیشنهاد بازی در سینما داشتم که بالغ بر1میلیارد و 400میلیون تومان رقم دستمزد بود .رقم بسیار خوبی است،اما به آنجایی که می خواهم نمی رسیدم در نهایت آن پشنهادات را قبول نکردم .پس نگویید بازیگران سینما چون پشنهاد کاری ندارند از سر گذران به تئاتر روی می آورند.
حسینی گفت:احساس کردم در حال پژمردگی هستم به همین دلیل آمدم در صحنه تئاتر زیرا حس کردم ارتباطم با این هنر قطع شده است .

وی در ادامه به سختی کار سینما اشاره کرد و گفت :فکر نکنید کار سینما راحت است به نظر من کار سینما صبر و حوصله بسیار می خواهد و پس از ایفای نقش تو نمی توانی از کارت رضایت داشته باشی تا روزی که مردم آن کار راببینند و نظرشان را ابزاز کنند، گرچه در تئاتر این گونه نیست.
وی با ابراز گلایه از يادداشتي از منوچهر اکبرلو در یکی از مجلات هنری خطاب به او گفت:هفته گذشته مطلبی در یکی از مجلات به چاب رسیده بود که عکس من نیز در زیرآن بود و شما گفته بودید چون بازیگران سینما پیشنهاد کاری در سینما ندارند به همین دلیل به صحنه تئاتر می آیند.
وی ادامه داد:من و احمد ساعتچیان از این گفته شما بسیار دلگیر شدیم، زیرا شما یک طرفه قضاوت کردید. منوچهر اکبرلودر پاسخ گفت:من درآن نوشته به 8مورد اشاره کرده بودم که یکی از آنها چیزی است که شما گفتید.
حسینی در ادامه بیان کرد:اساسا من قائل به مرزبندی برای سینما ،تلویزیون و تئاتر نیستم زیرا در ذات اصلی کار یک بازیگر مهم نیست در صحنه تئاتر کار می کند یا در سینما چون ذات کار یکی است .تئاتر قلب تپنده هنرهای نمایشی در این مملکت است و بهترین بازیگران سینمای ما در صحنه های تئاتر شکفتند.

وی افزود :اما در سینما موضوع فرق می کند .به طور کلی وجه صنعتی و بیزینس در سينما مطرح بوده که گاهی اوقات این موضوع فراموش می شود.
این بازیگر سینما ادامه داد:خانه من هنرهای نمایشی است،تئاتر یا سینما برایم فرقی نمی کند اگر روزی برای بچه ها کار دوبله انجام دهم مشکلی نیست، زیرا این ها بخشی از کار ما است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
فرهاد کوه‌کن در هند؛ مردی که بخاطر همسرش کوه کند! + عکس
اسم و نام مستعار جالبی که آنجلینا و براد پیت برای یکدیگر انتخاب کرده اند!
از دکمه Reset يا کلید Power استفاده نکنید!