مت دیمون می گوید ، دخترهایش موهایش را سفید کرده اند!

مت دیمون می گوید ، دخترهایش موهایش را سفید کرده اند!
این بازیگر ۴۱ ساله که از همسرش لوسیانا ، یک دختر ۱۴ ساله با نام الکسیا ، یک دختر ۶ ساله با نام ایزابلا ، یک دختر ۴ ساله با نام جیا و یک دختر ۲۳ ماهه با نام استلا دارد، معتقد است که انجام وظایف پدری باعث شده موهای او سفید شود و دخترهایش را به خاطر این موضوع سرزنش می کند.
او به شوخی به مجله پیپل گفت:" من همیشه موهای سفیدم را به دخترهایم نشان می دهم و با آنها می گویم ، ببینید شما این کار را کردید ، شما موهای مرا سفید کردید . از نظر آنها این کار من خیلی خنده دار است ."
مت دیمون خودش به این موهای سفید و ظاهر بالغ و مسنش افتخار می کند اما ظاهرا" سازندگان فیلمها از او می خواهند این نشانه های پیری را پنهان کند.
او در این باره گفت:" برای فیلم "ما یک باغ وحش خریدیم" ، آنها موهای سفید من را رنگ کردند در حالیکه من خودم موهای سفیدم را خیلی دوست دارم و به آنها افتخار می کنم."

در حال حاضر مت برای بازی در یک نقش دیگر موهایش را کاملا" تراشیده اما می گوید این طاسی اصلا" مشکلی برای او ایجاد نمی کند زیرا او یک کلاه جالب روی سرش می گذارد.
این پدر پر مشغله اخیرا" فاش کرد که اصلا" آشپز خوبی نیست اما خیلی خوش شانس است که دخترهایش غذاهایی که او با سبزیجات درست می کند را دوست دارند. مت گفت:" من آشپز خیلی بدی هستم اما در خانه گاهی آشپزی می کنم و دخترهایم غذاهایی که من درست می کنم را دوست دارند.
"من و همسرم از همان دوران کودکی آنها را به خوردن سبزیجات عادت دادیم . خوشبختانه سه دختر کوچکتر من عاشق کلم بروکلی هستند . گاهی اوقات در خوردن چیزهای مفیدی مثل پروتئین ها ، ماهی و کلم بروکلی من نمی توانم به پای آنها برسم و آنها مرا مجبور می کنند که سبزیجات بخورم."

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: aftabir.com